Alya'dan
Ateşle beraber bardan çıkıp sessiz bir yere gelmiştik aslında ateş kötü birine benzemiyordu ama onunla dans ettiğimiz gün Aras beni eve götürdüğünde sen onun nasıl biri olduğunu biliyor musun demişti acaba arasla ateşin arasındaki sorun neydi."Ateş"
"Efendim"
"Sizin arasla aranızda bir sorun mu var"
"Yani bir geçmişimiz var ama bunu şu an anlatamam"
"Neden"
"Anlatmam doğru olmaz çünkü"
"Merak ediyorum bu kadar büyük olan sorun ne olabilir ki söylesene"
"Dediğim gibi bunu daha sonra konuşacağız zaten arasla yeni ayrıldın ondan daha çok tiksindirmek istemiyorum seni"
"Ondan tiksinmiyorum şu an sadece ayrıldık ve eski sevgilim olarak kalması ondan tiksiniyor olduğum anlamına gelmez sadece hayatımda gelip geçici bir insanmış o kadar"
"Peki onu hâlâ nasıl savunabiliyorsun anlamadım ama şu an suskunluğumu koruyorum"
"İyi olur"
"Ee ben düşündümde aslında zaten Aras hayatından çıktı ben seni biraz daha yakından tanımak istiyorum hani numaranı falan ver daha sık görüşelim yanlış anlama yani daha yeni ayrıldın hemen sevgili olalım demiyorum sadece birbirimizi daha iyi tanıyalım"
"Yani zaten şu an yeni biriyle sevgili olmam ama numaramı verebilirim"
"Olur"
Dediğinde ona telefon numaramı verdim arasla aralarında büyük bir sorun vardı ama bana söylemiyordu daha önce Aras bana böyle birinden bahsetmemişti daha çok merak ediyordum şu an.
"Ateş ben artık eve gitmek istiyorum zaten uykum geldi saatte geç oldu beni eve bırakır mısın"
"Olur bırakırım "
Dediğinde kalkıp arabaya doğru yürüdük arabaya bindiğimizde hiç konuşmadan beni evime kadar getirdi tam inecekken kolumdan tuttuğunda ona baktım
"Ne oldu"
"Yarın boş musun diye soracaktım "
"Evet boşum ama evde kalmak istiyorum lütfen dışarı çıkalım deme"
"Of ama tam da dışarı çıkalım diyecektim"
"Ama bütün gün uyumak istiyorum yarın olmazsa evde buluşalım hiç dışarı çıkasım yok "
"Tamam ben seni yarın sabahtan evinden alıyorum benim evime gidiyoruz orada kahvaltı yapacağız"
"Of pekii o zmaan anlaştık"
Dediğimde gülümsedi.
"Görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz"
Diyip arabadan indim eve doğru yaklaşınca çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve içeriye girdim Eylül eve gelmişti beni salonda bekliyordu.
"Eylül neden uyumamışsin bu saate kadar"
"Alya ben seninle konuşmak istiyorum "
"Hangi konuda"
"Yaptığın doğru mu sence "
"Neyden bahsediyorsun"
"Ateş konusundan bahsediyorum Alya daha dün arasla ayrıldınız şimdi yaptığına bak başka erkekle takılıyorsun"