Aras'tan
Sabah uyandım ve etrafıma bakındım daha sonra yanımda Alya'yı görünce dün barıştığımızı hatırladım bir haftadır onun kokusu olmadan uyuyordum özlemiştim.Alya gözlerini açıp kendine gelmeye çalıştı daha sonra bana bakıp gülümsedi sanırım o da ilk önce barıştığımızı unutmuştu.
"Günaydın sevgilim"
"Günaydın güzelim"
"Hadi kalkalım benim midem kazınıyor iki gündür yemek yemiyorum Aras çok halsizim"
"İki gündür yemek yemiyor musun neden?"
"Aras canım sıkılmıştı ve seni özlemiştim canım hiç birşey istemiyordu o yüzden yemek yiyemedim"
"Kıyamam ben güzelime sen benimle ayrıldın diye depresyona mı girdin bakalım"
"Yaa Aras dalga geçmesene ya düşüp bayılsaydım bir yerde ozaman da böyle gülecekmiydin?"
"Tamam tamam kızma tabiki de gülmeyecektim bana bak bir daha aramız bozulsada kavga da etsek yemeğini ihmal etmeyeceksin yoksa sana on kilo birden aldırırım haberin olsun söylemedi deme"
"Oha Aras ya on kilo alacağıma ölürüm daha iyi saçmalama!"
"Ben söyleyeceğimi söyledim manyakmısın sen iki gündür aç bırakıyorsun kendini "
"Ya tamam Aras ne kızıyorsun "
"Kızarım tabi sevgilim değilmisin"
Dediğimde ikimzde çoktan ayaklanmıştık gelip kollarını boynuma doladı ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Sevgilin olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum Aras "
Dediğinde bende kollarımi onun beline doladım ve saçını öptüm.
"Aynı şekilde bende sevgilim benim olduğun için kendimi çok şanslı hissediyorum"
"Neyse aşkım ben duşa giricem sen git kahvaltı hazırla biraz iş yap "
"Kahvaltıyı genelde kadınlar hazırlar diye biliyorum "
"Ya bu seferlik sen hazırla "
"Peki"
Dedim ve sinsi sinsi gülmeye başladım o duşa girince ben de girecektim ve çıkmasına izin vermeyecektim beraber duş alacaktık .
"Tamam o zaman sen git kahvaltı hazırla bende duşa giriyorum"
"Tamam"
Dediğinde havlu alıp banyoya girdi duşa kabinin kapanma sesini duyunca içeri girdim üstünü çıkarıyordu ve kıyafetlerini fırlatıyordu hepsini yakalayıp kirlilere attım banyonun kapısını kilitledim iç çamaşırlarını çıkarmadı hala bende duşa kabine daldığımda Alya çığlığı bastı ve bağırmaya başladı İyiki üstünde iç çamaşırı varken girdim yoksa üstüme saldırabilirdi bilirdi bu sinirle
"Yaaa Aras çok dışarı !!!"
"Kızım dursana bı ne bağırıyorsun ya "
"Aras çık dedim !!"
Dediğinde üstümdeki kazağı çıkardım ve fırlattım inat degilmi banane.
"Ya Aras ben sana çok diyorum sen üstünü çıkarıyorsun ya!!"
Dediğinde onun üstüne gidip duşun altına getirdim ve suyu açtım ikimizin üstüne geliyordu şu an Alya kırmızı iç çamaşırıyla ve beyaz teniyle,ıslanmış siyah saçları ile o kadar mükemmel gözüküyordu ki gözüme anlatamam.Yaklaşıp boynuna bir öpücük kondurdum nefesi hızlanmıştı her yaklaştığımda öyle oluyor .