Alya'dan
Sabah yine Arasım'ın kollarında açmıştım gözlerimi.Bundan daha huzur verici birşey yoktu iyiki yine beraberdik ona birşey olmamıştı ve yine onun kokusuyla uyuyup uyanıyordum benim hayata tutunmamı sağlayan şey kokusu..
Kafamı kaldırıp ona baktığımda hâlâ uyuyordu uyurken dudakları çok daha güzel görünüyordu aynı bebek gibi uyuma şekli vardı yüzüne yaklaşıp dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum ve geri uzandım.
Mırıldanmasını duyunca gülümsedim baygın bir şekilde konuşmaya başladı .
"Bir öpücük daha verirsen tamamen kendime gelirim"
"Hmm bilmem ki "
"Hadi hadi nazlanma"
Bunu diyince tekrardan yaklaşıp bir öpücük daha kondurdum.
"Şimdi oldu işte"
" Aras Rahat uyudun mu sen burada eğer rahat olmadıysan ben bugün başka bir yerde uyuyabilirim"
"Asıl yanımda sen olmasaydın rahat uyuyamazdım"
"Bende senin kokun olmadan uyuyamıyorum"
Diyerek kafamı kaldırıp ona baktım.
"Senin o güzel bakan gözlerine kurban..."
"Aşkımm ben kalkıp kahvaltı hazırlayım hatta önce sana yardım edeyim yüzünü falan yıka"
"Ben kalkarım sen git hazırla kahvaltıyı"
"Emin misin"
"Evet evet git sen "
"Peki ben gidiyorum o zaman"
Diyerek mutfağa gittim dolaptan kahvaltılıkları çıkararak tezgahın üstüne koydum ve bir tepsi çıkararak kahvaltıyı hazırlamaya başladım.
Yukarıdan arasın bağırma sesi gelince direk yukarıya koştum.
Banyoda karnını tutuyordu yanına giderek kolunu tuttum.
"Aras iyi misin neyin var"
"Birden ağrı girdi sadece korkacak birşey yok güzelim"
"Bak istersen doktoru arayabilirim buraya gelmesi için Aras ya dikişlerine birşey olduysa bir bakmam lazım"
"Gerek yok ağrı geçti zaten"
"Hayır ya zaten kahvaltıdan sonra pansuman yapacaktım şimdi yaparım artık"
"Peki inat ettin yine"
"Evet seni düşünüyorum Aras ya"
Odaya geçip onu yatağa uzandırdım ve pansuman malzemelerini getirdim ve bende yanına oturdum .
Uzun sürmeden dikkatlice pansuman yaptıktan sonra eşyaları toplayıp ellerini yıkadım ve tekrar arasın yanına gittim ve onu kaldırmaya çalıştım.
Oturur pozisyona gelip bana bakarak sırıtttı ve konuşmaya başladı kesin yine beni sinir edecekti.
"Aslında pırıl hanım iyi pansuman yapıyordu"
"O kimdi ya"
"Hastanedeki hemşire işte"
O öyle diyince bir anlık sinirle itekleyip bağırdım.
"Ya Aras defol git ya"
İtekledigimde erkeksi sesiyle bağırdı.
"Naptın kızım ya hasta adam var şurada"