Eenmaal aangekomen bij Yasmina parkeer ik voor de deur. "Yas ik ben voor je deur yallah". De deur gaat open en met een grote glimlach loopt ze naar de auto. "Alles goed met je waarom duurde het zo lang eigenlijk". Ik doe mijn knipperlicht aan en verlaat haar straat. Onderweg naar de takchita boetiek vertel ik haar dat Redouan is gebleven. "Ben je serieus en Yassine vindt dit allemaal normaal, ey jullie zijn echt gek geworden he. Wat als de buurt hierover hoort mensen gaan van alles over je denken en Younes"."Younes dit Younes dat weetje wat Redouan zei dat Younes alleen met me speelt, hij heeft gelijk ik ben beter dan hem. Ook ik verdien iemand die mijn hand komt vragen en me niet aan een lijntje houdt". Even voel ik de frustratie op komen. "Safi safi vandaag is het een mannen vrije dag we gaan alleen vrouwen dingen doen en NIET over gare jongens praten".
Ik lach en rijdt snel door. In mijn spiegel zie ik de hele tijd een zwarte auto rijden, "Yas weetje wie achter ons rijdt ken je die auto". Snel kijk Yasmina in de zijspiegel, "die auto lijkt wel op mijn vriend zijn auto ik zeg je eerlijk maar hij heeft een ander kenteken". Ik rijd een zijstraat in om te kijken of de auto ons nog volgt. Ook deze straat rijdt hij in een aantal keer geeft hij een sein met de lampen. "Ik ga niet stoppen ik ken die auto niet. In de tussentijd heeft Yasmina mijn telefoon vast voor die liedjes te veranderen. "Schat kijk even wie je belt". Ik draai mijn gezicht naar het scherm het is Younes. "Zou hij achter ons kunnen rijden ik zie niks Yas". Ik besluit op te nemen "luister jij vieze hoer in de middag spreek je mij en in de avond slaap je met een of andere man, wesh ben je helemaal gek geworden he!". Hij schreeuwt zo hard dat de telefoon niet eens op luidspreker hoeft te staan. "Jij gaat nu stoppen met die auto van je nu!!".
De auto komt steeds dichterbij ik hoor aan zijn stem dat hij genadeloos is op dit moment. Zou hij dan ook aan mijn deur hebben gestaan gister? Ik neem verschillende wegen en rijdt de snelweg op, dan maar een omweg in Amsterdam rijden. Het is of dit of een auto die in de prak is. "Oh je wilt spelletjes spelen op de snelweg he, beter stop je nu met rijden voor ik je hele facking auto kapot rijdt". Ik hang de telefoon op en begin 120 te rijden "eh graaaa deze man het is morgen mijn nicht haar bruiloft, ik wil geen begravenis morgen van mezelf". Roept Yasmina. Helemaal gefocust op de snelweg kijk ik in mijn spiegel, nog steeds rijdt hij achter dit allemaal en hij weet niet eens wat er is gebeurd.
Ik haal alle auto's in die ik zie en slalom er omheen. Ik kijk snel op mijn dashboard en zie dat we 180 rijden. Ik neem de afrit naar west en probeer via de drukste wegen naar de boetiek te gaan. Yasmina kijkt me met grote ogen aan "als ik hem zie vieze flikker hij gaat zien wie Yasmina is !". Ik parkeer de auto voor de deur en laat Yasmina de takchita's halen. Ondertussen bel ik Redouan, als ik mijn broer zou bellen dan ga ik niet naar de bruiloft van morgen kunnen. Ik check mijn omgeving en alle spiegels ondertussen "ja hallo?". Op de achtergrond hoor ik muziek en een aantal mannen en vrouwen lachen. Hij is zeker in een lounge op dit moment. "Redouan heb je net een zwarte auto gezien met geblendeerde ramen?". "Nee heb niks gezien hoezo wil je dat weten wat is er aan de hand?". Zal ik aan hem vertellen wat er is gebeurd of toch niet. Als ik zelf Younes confronteer kan ik het nog goed oplossen, zonder dat er andere bij betrokken raken. "Oh niks zomaar zag er net 1 rondrijden misschien dat het Yassine zou zijn". "Nee dat is hij niet ik heb trouwens het nieuwe telefoonnummer van je broer het is 06...". Het nummer noteer ik en hang de telefoon op. Yasmina loopt met 2 jurken de boetiek uit, stopt ze in de achterbak en komt zitten. "Weetje wat die chickie tegen me zei echt leip, ja misschien moet je een andere jurk passen want volgens mij is deze te klein. Wilde dr 1 pompert op dr neus geven hoor kowed". "Hahahaha ze zijn haters Yas iedereen wil je figuurtje hebben". "Maar met wie was je aan de telefoon ik zag je wel glimlachen hoor". Ondertussen rijdt ik de straat uit onderweg naar de volgende winkel.
JE LEEST
HABIBA DJELI ❤️
RomanceWonend in Amsterdam met mijn broer Yassine en mijn ouders. Yassine is iemand uit het criminele milieu. Hij heeft een dominant karakter, met een kort lontje. De enige persoon waarvoor hij een zwak heeft ben ik. Habiba djeli is dan ook mijn bijnaam. ...