Shock

2.3K 71 0
                                    

Terug in de zaal zie ik Redouan aan onze tafel zitten met een paar vrienden. Zal ik vertellen dat Nour hier ook is, ik wil met niet mengen met de situatie waarin zij zich bevinden. Aan de andere kant weet ik ook niet waar ik sta bij Redouan. Misschien gebruikt hij mij ook?. Ik neem plaats en stel me voor aan de mannen "salam labas?". "Alhamdullilah en met jou". Tijdens het korte gesprek dat ik voer legt Redouan zijn arm om mij heen. Ik zie Yasmina naar me een seintje geven om mee te dansen. Ik sta op en voel de hand van redouan "waar ga je naar toe?". "Dansen safi kom zo terug". Hij geeft me een knik en houdt mij de hele tijd ik de gaten. Alsof hij voelt dat er iets gaat gebeuren.

Ik trek me er verder niks van aan en sta de hele avond op de dansvloer. Tijdens de taart ceremonie verlaat Redouan de zaal, ik draai me naar de uitgang om te zien wat hij gaat doen. Al snel zie ik Nour in zijn armen naar buiten lopen. Shit wat moet ik nu doen erachter aan of ze hun ruimte geven. Ik besluit ook naar buiten te gaan, Yasmina loopt mee "ik ga je niet alleen laten hoor je weet maar nooit wat voor streken dames tegenwoordig gooien".

Zo zacht mogelijk lopen we ook naar buiten. Ik hoor Nour schreeuwen "je bent mijn hand komen vragen Redouan mijn facking hand. Nu zie ik je met een of andere wijf hier samen?". "A willieeee deze man is gewoon verloofd safi gaan we hem nu opwachten hier?". Ik trek Yasmina bij haar arm naar me toe "la we gaan niks doen er is al genoeg aan de hand momenteel ja, ik wil weten wat Redouan zegt". Arm in arm proberen we het gesprek af te luisteren. "Ja jij weet heel goed waarom ik je die hand ben komen vragen, knoop dit goed in je oren. Ik houd niet van je safi, we stoppen deze hele facking verloving per direct". Als je niet tegen je ouders gaat vertellen dat jij zwanger bent van je ex, dan doe ik het". "Je hebt me voor de gek gehouden vieze hoer, jij slaapt met iedereen rondt niet ik ja!".

Yasmina en ik kijken elkaar in shock aan. Niet alleen is ze zwanger van haar ex, maar is Redouan verloofd met haar.

HABIBA DJELI ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu