We parkeren de auto en lopen naar de ingang. Tussen de menigte van mensen zie ik Yasmine. Ik ren in haar armen "ik heb je zo gemist Yas". Ik sluit mijn ogen en staan in elkaars armen voor een paar seconden. "Nu kunnen we samen net als op de henna genieten, lachen en dansen". Zegt ze terwijl ze mijn handen vast houdt. Ik zie haar ogen al snel naar iemand achter mij kijken een verwarde blik verschijnt. "Ik zie dat je iemand hebt meegenomen". "Ja Redouan is mee omda...". Ze loopt naar hem toe en groeten elkaar. "Gaan jullie alvast maar naar de zaal ik zie nog een paar mannen die ik ken, ik kom zo eraan". We lopen de zaal binnen de muziek draait hard en het bruidspaar zit al op het podium. Snel nemen we plaats bij de tafel en wachten we tot de bruid en bruidegom de zaal verlaten om haar jurk te veranderen.
"Al snel staan ik en Yasmina op de dansvloer en dansen we "ik moet je nog wat vertellen Yas". Terwijl wij elkaars handen vast hebben probeer ik in haar oor te praten. Door alle muziek is het onmogelijk om van een normale afstand een gesprek te houden. "Hij heeft me gezoend gister Yas, ja en ik vond het niet eens erg". Haar gezicht trekt ze naar achter we dansen een beetje uit de drukte van alle dames. "Hij heeft je gezoend huh". Vraagt ze verbaasd. Ik vertel haar alles in details wat er was gebeurd. Ze geeft een kleine glimlach "dit is echt romantisch he tegenwoordig zijn mannen helemaal niet zo. Vooral mannen in zijn branche". Ik lach en loop even naar de wc "ik kom zo terug even mezelf opfrissen".
Voor de spiegel zie ik uit mijn ooghoek een vrouw naar me kijken. Ze is stil maar kijkt me door mijn ziel aan. Mijn haren zet gooi ik even naar achter en loop richting de deur. Net op dat moment voel ik haar hand op mijn arm. "Mag ik wat vragen". Ik draai mij om en neem een afstand van de deur. "Ja tuurlijk wat is er?". "Waar ken je Redouan van ik zag jullie samen hier binnen komen, het ziet er van een afstand uit dat jullie een goede band hebben". Ze vraagt het op een normale toon, totaal niet vijandig. "Hij is een goede vriend van mijn broer. Ik hoop je daarmee genoeg geholpen te hebben". Ik glimlach en pak mijn takchita op om de wc te verlaten. "Sorry ik ben Nour trouwens, ik weet niet of je mijn naam eerder hebt gehoord misschien dat je mijn naam herkend?". Even sta ik stil ik herken haar naam. Dit is natuurlijk de vrouw waarmee Redouan altijd mee afspreekt voor zijn "lusten". Zoals hij het noemt.
Nour kijkt een beetje verdrietig mij aan, alsof ze me 100 vragen wilt stellen. "Nee sorry ik herken je naam niet". En loop de wc uit.
JE LEEST
HABIBA DJELI ❤️
RomanceWonend in Amsterdam met mijn broer Yassine en mijn ouders. Yassine is iemand uit het criminele milieu. Hij heeft een dominant karakter, met een kort lontje. De enige persoon waarvoor hij een zwak heeft ben ik. Habiba djeli is dan ook mijn bijnaam. ...