We kijken kort naar elkaar maar al snel proberen we uit te zoeken hoe we op het balkon komen. "Wat als je via dit muurtje klimt en dan op de reling staat ?". Ik loop naar de stenen muur en probeer wat grip te krijgen. "Jij moet ook mee hoe ga je dat doen ?". "Shit je moet we dan een zetje geven en dan kom jij". Mijn handen strek ik uit en duw Yasmina omhoog die ondertussen klimt naar het balkon". Snel daarna klim ik ook naar het balkon. Mijn voet zet ik op de reling en klim. De deur die op een kiertje staat maakt Yasmina zachtjes open en we lopen naar binnen. We komen binnen in een witte kamer gevuld met kleding. Hier en daar staat parfum, tassen en schoenen. "Dit is zeker van Nour" fluistert Yasmina. De deur van de kamer is dicht en Yasmina opent deze om dubbel te checken dat er ook echt niemand thuis is. Ze geeft een een signaal dat we veilig zijn en we doorzoeken de hele ruimte. Geen hoekje die ons ontgaat.
"Heb jij al iets gevonden Yas ?". "Welou vriendin welou tfoe". We lopen de kamer uit en gaan richting Nour's slaapkamer. In haar kamer zie ik een aantal foto's van haar en vriendinnen op een kastje staan. Terwijl Yasmina alles doorzoekt kijken mijn ogen naar een beertje met een kaartje om zijn nek. Ik loop dichterbij en lees wat er op staat.
"Gewonnen voor je - Redouan".
Mijn wenkbrauw haal ik omhoog en rol mijn ogen. "Mskina ze heeft dit gewoon nog van Redouan bewaart Yas". Ik draai me om en zie haar even op het bed zitten. "Ik zie hier niks geen usb of wat dan ook. Die laptop had Redouan al afgehandeld toch ?". "Ja maar ze heeft een back up gemaakt". Ik draai me weer om naar de beer en til deze op. "Wat is er met die achterkant aan de hand ?". Vraagt Yasmina terwijl ze naar de beer wijst. Ik draai hem om en zie dat de naad helemaal los hangt. Met mijn hand graai ik en voel iets hards van binnen. Ik pak het vast en zie tot mijn verbazing een usb in mijn hand.
Ik glimlach naar Yasmina "Yas wollah we hebben het weer geflikt". Ze staat op en omhelst me uit vreugde "yallah dan gaan we nu snel weg".
Net wanneer we Nour's slaapkamer willen verlaten horen we van beneden de voordeur opengaan. Ik kijk Yasmina aan in shock. "Shit shit we moeten verstoppen".
JE LEEST
HABIBA DJELI ❤️
RomanceWonend in Amsterdam met mijn broer Yassine en mijn ouders. Yassine is iemand uit het criminele milieu. Hij heeft een dominant karakter, met een kort lontje. De enige persoon waarvoor hij een zwak heeft ben ik. Habiba djeli is dan ook mijn bijnaam. ...