Kuşkusuz Tevbe Suresi'nin son iki ayeti Tevbe içinden değil. Tevbe Suresi'nden sonra gelen Nasr Suresi'nin girişi. Bu son iki ayet, bir tuzaktır: Allah'ın bazılarının üzerine koyduğu fitne (sınav)dır.Rabbimiz Kur'an'a tuzak kurmuştur. Bundan Hanifler yüzlerinin akıyla çıkarlar, diğerleri de kalırlar. Sınıfta kalmak demek, üç sınıftan dipten ikisine razı olmak demektir. Cehennem sınıfta kalmışlar için, Cennet ikmale kalmışlara ve Sabıkun/Mukarrebun/Naim olan Cennet ise iftihara geçenlere rezerv edilmiştir. Biz buna niyetlendik, dayatıp-isteyeceğiz. Milletimizin babası İbrahim'in yöntemiyle ve kurban olduğum efendim Resulullah'ın üsvei hasenesi olan en büyük ahlak ile donanmak isterim. Bizler böyle bir MİLLETİZ işte!
Fitneler yani tuzak ve sınav olan şeyler 19 tanedir:
1. Şeceretil Melune (Lanetli Ağaç): Adem ve Havva onunla sınav edildiler. Kalu Bela'dan beri nefsimizi besleyen o ağaç Cennet'teki tek yasak meyveydi ve yendi.
Bu neye benziyor biliyor musunuz? Rabb'im diyor ki, "Cumartesi, Pazar, Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe TATİL yapabilirsiniz, ama CUMA (cemaat günü) YAPAMAZSINIZ. Birbuçuk Müslüman şu anda Allah'a inat TATİL yapıyorlar. Cuma tatil olsun diye yürüyüşler yapılıyor.
Cennet'te de "Şu ağaç hariç" her meyveden dilediğinizce yiyiniz dendi. Ama illa o meyve, illa o yasak besin, nefsimizi anımsatan o FİTNE yendi...
2. Cuma gününü tatil yapmak FİTNEDİR... Çünkü ayet çok açıktır: Öğleden önce İŞYERİ açık. Öğlen koş ve namazı kıl, HEMEN işyerine git ve dükkanı aç. Rızkını ara... Bu apaçıkken, birbuçukmilyar hafif ve süfyanist Hadisçi Cuma gününü tatil yaptılar. Şu an Çeçenistan'da bile Cuma tatil. Bosna da tatil yapmaya çalışıyor. Bunun ikinci fitne olduğunu anlamadılar.
3. İslamiyette mezheb yoktur. Hepsinin yerine HANİFLİK denen bir din vardır.Sünnetullah (Allah'ın doğa yasaları) ASLA DEĞİŞMEZ. Din aynıdır, 4 buçuk milyar yıl önce Cinler denen selef-halifeler, Dünya daha ateştop iken halifeliklerini MUHALEFET halinde sürdürdüler. İlk din onlara indi, adı İslam idi ve son din bize indi adı İslam! Ve bir daha din inmeyecek. Tüm dinler İslam'dır.
Sankritçe olan DİN, DÜNYA ile aynı köktendir. Kur'an'da, bu dünya için "fiddünya", öteki dünya için "Yevmiddin=Din günü" diye geçer. Şimdiki halimiz, DÜNYA dinidir (Deny). Din 7 ayetle sabittir ki sadece "ALLAH'A has/özgü/özgün/mahsus/halis ve has'tır. Yani senin bir dinin varsa adı Allahî'dir. Sen artık Muhammedî, Musevî, İsevî değilsindir. Bu suçtur. Hele hele Sünnî , Şiî ve de Şafiî, Hanbelî de değilsindir. Sen Bağdadî , Halidî, Kadirî, Nakşibendî de değilsindir. Din'i Allah'a has kılarsan sen Allahî'sindir.
Kılmazsan, takıldığının peşinden, tutunduğun ipin peşinden uçurumlara gidersin (Ali İmran 102-103 ve 104). Allah'ın ipine tutunmayan için ateş çukuru vardır. Dinini parçalayanlar için acıklı azap vardır. Mezheb kurucularının tamamı Cehennem'de ebedi odunlardır, onların yüzü kararmıştır (İmamı Azam ve Malik mezheb kurmadılar, sonrakiler yani onları öldürmek isteyenler onların sırtından saltanat nimetini yemek için MEZHEB kurdular).
Mezheb Kur'an'da FIRKA diye geçer. Fırka=Tefrika, fraksiyon demektir. Fırka parti demek değildir (Parti=Hizb'dir Kur'an'da...). Mezheb iğrenç bir kelimedir, çünkü:
1. Zehab (zannetmenin yani büyük günahın aşırı halidir).
2. Müzheb, Allah'ın en büyük düşmanı olan cinlerden birinin adıdır.
3. Muzehab=Ebu Süfyan'ın LAKABIDIR.Mezheb kelimesinden hemen şimdi ve derhal TİKSİNİN. Fırka=Mezheb olarak Kur'an'da geçer, ancak bunun anlamını bozmak ve Süfyanilerin babası "Sünni fırkası kurmamak için", "Sünni mezhebi" buyurmuşlardır(!)
Hanifcandaşlar lütfen şimdi bu iki kelimeden ikrah edin. Fırka (Siyasal İslam dahil) ve Mezheb... Lanetleyin bu iki kelimeyi! Allah'ını seven tiksinsin bu iki kelimeden! (Zaten Allah yandaşları=HizbilAllah'tır).
ZHB=Mezheb ile HZB (Hizb) AYNI KÖK DEĞİLDİR. Sizi kandırdılar, kandırıyorlar. ZHB ve HZB ayrı kombinasyonlardır.
Ali İmran:
102. Ey iman edenler! Allah'tan, O'na yaraşır şekilde korkun ve ancak Müslümanlar olarak can verin.
103. Hep birlikte Allah'ın ipine sımsıkı sarılın. Parçalanıp ayrılmayın. Allah'ın üzerinizdeki nimetini düşünün. Hani siz birbirinize düşmanlar idiniz de, O, kalplerinizi birleştirmişti. İşte O'nun nimeti sayesinde kardeşler olmuştunuz. Yine siz, bir ateş çukurunun tam kenarında iken oradan da sizi O kurtarmıştı. İşte Allah size âyetlerini böyle apaçık bildiriyor ki, doğru yola eresiniz.
104. İçinizden hayra çağıran, iyiliği emredip kötülükten men eden bir topluluk bulunsun. İşte kurtuluşa eren onlardır.Bu tek bir dinin (Hanifliğin) tanımıdır. En az Müslüman olarak ölen Cennet'e gider ama Hanif olan Müslümana Cennet layık değildir.
Devamını yazalım ve bakalım şu mezheb imamlarının durumu nedir?
105. Kendilerine apaçık deliller geldikten sonra parçalanıp ayrılığa düşenler gibi olmayın. İşte bunlar için büyük bir azap vardır.
106. O gün bazı yüzler ağarır, bazı yüzler kararır. Yüzleri kararanlara: "İmanınızdan sonra küfrettiniz ha? Öyle ise inkâr etmenize karşılık azabı tadın".
107. Yüzleri ağaranlara gelince, Allah'ın rahmeti içindedirler. Onlar orada ebedî kalacaklardır.108. Bunlar Allah'ın, sana gerçek olarak okuyageldiğimiz, âyetleridir. Allah âlemlere hiçbir haksızlık etmek istemez.
Şimdi şuna çok dikkat: "Hani siz birbirinize düşmanlar idiniz de, O, kalplerinizi birleştirmişti. İşte O'nun nimeti sayesinde kardeşler olmuştunuz. Yine siz, bir ateş çukurunun tam kenarında iken oradan da sizi O kurtarmıştı. İşte Allah size âyetlerini böyle apaçık bildiriyor ki, doğru yola eresiniz."
"Kendilerine apaçık deliller geldikten sonra parçalanıp ayrılığa düşenler gibi olmayın. İşte bunlar için büyük bir azap vardır."
Ve yukarıdaki ayete dikkatle bakalım: "Kendilerine Resulullah zamanında BU AYETLER indirilmiş", APAÇIK olarak "Allah'ın ipine tutunmaları istenmiş, dini Allah'a has kılmaları istenmiş"... Süfyani, Muaviye, Yezid, İbni Hanbel vb. bunu okumuşlar. Topluca Allah'ın ipine tutunup kardeş olmaları gerektiğini okumuşlar ama Amr İbnül As denen adamın Muaviye sultanlığına Ali cumhuriyetini satması yüzünden iki mezheb hortlamıştır.
Hakem maçı satmıştır. Rüşvet yemiştir, trübinler birbirine girmiştir. Biz Yezidîler Sünni, öteki Rafizîler de Alevî/Şiî olarak kan dökmüşüz. Sünniliğin kurucusu Ebu Süfyan (dede) geleneğinden Muaviye (baba) oğlu Yezid'dir.
Yazar:
Hans von AibergKaynak:
http://www.hanifislam.com/sohbet/058.2002.02.11.htm#0
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Non-FictionLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...