OM RAHİPLERİ VE AKUSTİK LEVİTASYON:
Etnograf J.R. Swanton ile etnograf W. Matthews'in derlemelerinde, Brezilya'nın balta girmemiş ormanlarında bile «uçan yabancılarca ve «uçan kayıklardaki büyücüler» e ait öyküler anlatılmaktadır.
Kaide Büyüsü adlı kitabında Lenormand şunları yazıyor:«Sesler sayesinde Om rahipleri, fırtınalar yaratıyor ve tapınaklarını yapmak için,' bin kişinin yerinden kıpırdatamayacağı kayaları kaldırıyorlardı.»
Mısırlıların yerçekimini yok eden ses üstü araçlardan yararlanacak kavramlara sahip olduğunu ve bunlardan, gerek taşların yontulmasında, gerekse taşınmasında yararlandıklarını iddia edenler vardır.
Robert Charroux şöyle yazıyor : «Tarih öncesi insanları titreşim olayını biliyorlardı ve çarpma dalgalarından yararlanarak, çakmaktaşını yontmakla bu tekniği kullanıyorlardı.
Charroux'un dediğine göre, eski Mısır'da gerçek rahipler, istedikleri zaman havaya yükselebilme yeteneğine sahip olmalarıyle birbirlerini tanırlarmış. Charroux bu havaya yükselme konusunda eski yazarların çeşitli ve pek ilginç gözlemlerine değinmektedir.
AZTEK VE İNKA RAHİPLERİNİN, SES İLE LEVİTE EDİLEN DİSKLER İLE HAVADA UÇMALARI:
Eski Meksika ve İnka bilge rahipleri özel sesler çıkararak büyük altın diskleri havada uçurabilmekteydiler. Hatta bazı büyük diskler üzerine oturarak çıkardıkları özel seslerle diskle birlikte havada dolaştıkları bir çok kaynaklardan anlaşılmaktadır.
BABİL RAHİPLERİNİN AĞIR KÜTLELERİ SES GÜCÜ İLE LEVİTE EDİŞLERİ:
Eski çağların en akıllara durgunluk verici öyküleri bilgelerin yerçekimini yenerek insanlarla eşyayı havalandırmaları üzerinedir. François Lenormant bir kitabında eski Babil rahiplerinin bir takım sesler çıkararak yüzlerce adamın kaldıramayacağı kadar ağır kayaları havalandırabildiklerini yazar.
BAALBEK BÖYLE Mİ KURULMUŞTU?
Baalbek Terasını kuranların en dipte bıraktıkları dev çaptaki düz taş; 21 metre boyunda 4,8 metre eninde, 4,2 metre kâlınlığındadır. Bunu yerinden oynatmak için 40 bin işçinin bir arada çalışması gerekir.
Babilonya'nın taş levhalar üzerindeki bazı yazıları, sesin kayaları havaya kaldırabildiğini belirtiyor. İncil'de Jeriko'nun taş duvarlarının ses dalgalarının etkisiyle yıkılıp göçtükleri yazılmaktadır.
PİRAMİTLERİN AĞIR TAŞ BLOKLARININ LEVİTE EDİLİŞLERİ:
Bazı Arap kitaplarında piramitlerin nasıl yapıldığı konusunda garip öyküler anlatılır. Bunlardan birinin dediğine göre, piramidin taşları papirüs kağıdına sarılmış, sonra bir rahip bunlara değnekle dokunmuş. Taşlar ağırlıklarını yitirerek elli metre havaya kalkmışlar.
Rahip her taşı bu yoldan yükselterek piramidin tepesine ulaştırmış ve yerli yerine yerleştirmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Não FicçãoLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...