Hipnoz-Reenkarnasyon

422 14 0
                                    

Hipnoz bizim bedenimiz üzerinde kurduğumuz bir doğal olaydır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hipnoz bizim bedenimiz üzerinde kurduğumuz bir doğal olaydır. Ancak uykuda diskalifiye oluyoruz. Hipnoz kendi bedenimizi işgal etmektir. Ancak, bir başkası da (Hipnozitör ya da cin vb.) sizi işgal edebiliyor. O zaman kendi bilincimiz "Geri plana" çekiliyor, ve işgalci kiplik (Modality anlamında) beden denen makineyi, otomobili kullanmaya başlıyor. Nasıl ki, elektrik akımının bir faz bir toprak iki ucu varsa, insan denen varlığa da biri "Melek=Takyon) ötekisi Şeytan(Enerji) iki hat veriliyor. Bunlardan ilki iyi öneride, ikincisi kötü öneride bulunuyor. Biri avukat biri savcı sanki... Ama siz de hakimsiniz, yani önermeleri siz karara bağlayacaksınız.

Ölüm halinde ruh ve melekler bir daha gelmemecesine gidiyorlar. Ama şeytan dediğimiz faktör, ulvi alemlere gidemiyor. Allah'dan aldığı ahit gereği, ölmüyor ve tekrar tekrar kullanılabiliniyor. Ölenden çıkıp bir süre boşta kalıyor, sonra yeni doğan bir başkasına geçiyor ve yoluna devam ediyor. Yani melekler ve ruh birer kez kullanılmasına karşılık, Şeytan bedenden bedene geçiyor, Eski Mısırlı oluyor, Fatih Sultan Mehmet'in askeri oluyor ya da şimdiki bir zenci kadın. Çok seyrek de olsa şöyle bir ruhsal kısadevre oluyor.

Normalde şeytan boşta kalır ve uzun bir süre sonra yeni doğan birine geçer. Ama öyle bir an oluyor ki, öldüğü ile yeni doğanda doğduğu an üstüstü biniyor ve şeytan, bu değişimin farkına varamıyor. Anıları bir önceki bedendeymiş gibi devam ediyor. Örneğin yeni doğan çocuk konuşmaya başlayınca şaşırtıcı "Ben daha önce filanca yerde filanca kişi tarafından baltayla öldürüldüm"

Üç yaşındaki çocuğu ailesi alıyor ve Türkiye'nin bir ucunda, hiç gitmedikleri bir yere götürüyorlar. Çocuk, bebek yolları tarif ediyor, "Burası muhtarın evi, bu iki kadın benim kızlarım, bu da beni öldüren adam ve baltası...."

İşte bu ruhsal kısadevre sonucu, şu Nirvanacılık (Reenkarnasyon ve ekminezis) almış başını yürüyor. Herkes yeniden doğacağını sanıyor, ta ki evrimleşene kadar. Ekminezis yani geçmiş yaşamları hatırlamak da hipnoz etkisinde dolmaktadır. Hipnozitör sizi zamanda geriye gönderir, telkinle yaşınızı küçültür. Siz de bayağı çocuklaşır, çocuk gibi yazmaya başlarsınız. Sonra sizi doğduğunuz güne hatta ana rahmine gönderir. (Ters durmaya çalışırsınız)

Sonra daha geriye.... İşte o daha geride şu oluyor. Örneğin şu anda hatarlımadığı bir yaşamı, hatırlamaya başlıyor. "Ben bundan önce Afrikada köle olarak satılmış bir kadındım." Gibi. Oysa, bedenine hakimiyeti yerine, önce hipnozcu sonra da onun bizi ilettiği, bizden önceki anılarını bize nakleden şeytanın etkisinde işgal edilmişizdir.

Cinler elektrik yüklüdür ve vesvese veremezler. Şeytan denen özel tayfa ise, yüksüzdürler. Hadis şöyle; "Allah her kuluna melekler ve bir de cinden bir yoldaş tahsis eder"

Kuran’da17:85 te “Ve sana ruhtan sorarlar. De ki: Ruh Rabb’imin emrindendir ve size ilminden sadece az birşey verilmiştir”.

Kaynak:
Hans von Aiberg'in
Sohbet (Chat) Yazıları
http://hanifislamcom/sohbet/

Araştırma ve Makaleler 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin