DECCAL'İN ROBOT DEVLETİ NEOM, SUUDİ ARABİSTAN'DA KURULUYOR, İNSAN NÜFUSUNDAN FAZLA ROBOTUN OLDUĞU DEVLET İLE 2023'TE BAŞLATMAYI HEDEFLEDİKLERİ ROBOTİK ÇAĞ KÖLELİĞİNE HAZIRLANIYORLAR.
11 Eylül Olayları'ndan itibaren Deccaliyet düzeni başladı. Çift düşün dünyası sunuluyor, ikisinden biri kötü deniyor, halbuki ikisi de kötüdür yada ters maneviyat oluşturuluyor. Adalet diyorlar adaletsizlik getiriyorlar. Işık diyorlar karanlık getiriyorlar. Peygamberimiz Sav uyardı, "Deccal, cenneti cehennem, cehennemi cennet gösterecek" dedi.
1990'da Abd meclisinde ilk kez Yeni Dünya Düzeni'nden bahsettiler. 11 yıl sonra, güneş 360 derecelik dönüşünü tamamladı yani 11 yıl önceki aynı güneş takvimi ortaya çıktı. Güneşperest (satanist) oldukları için güneş ile ilgili bu detay çok önemli.
2001'de, 11 Eylül Olayları'nı geçekleştirerek Dijital Çağ Köleliğini başlattılar, 2023'te Yeni Dünya Düzeni için hedefledikleri 33 yıllık süre doluyor, 33, onlarda, Süleyman Mabedi'nin kapısına giden 33 basamaklı merdiveni temsil ettiği için önemli, Masonluktaki 33 derece de burdan ortaya çıktı.
Yeni Dünya Düzeni'nden 1990 öncesinde de bahsettiler, ilk olarak serisine 1985'te başladıkları, daha sonra 1989 ve 1990'da diğer serilerini yayınladıkları Geleceğe Dönüş filminde, 11 Eylül Olayları'ndan, Bush, Obama, Trump ve Alexandre De Francis Rothschild detayına kadar anlattılar, film, Yahudiler'in Arz-ı Mevud topraklarına geri dönüşünü anlatıyor, ikinci olarak 1988'de Yaşıyorlar adındaki filmde bahsettiler, filmde, 2025'te tüm dünyayı ele geçireceklerini söylediler.
Bir kitapta da 2025 yılı işaret ediliyor.
"Tek Dünya Devleti" diktatörlüğünü içeren "Yeni Dünya Düzeni" planına karşı gelen tüm devlet adamları ve liderleri yok ettikleri ortadadır. Bu derin gücün karşısına bir güçle çıkılmadığı sürece en geç 2025 yılında tüm dünya, acımasız bir diktatörlüğün karanlığına gömülecektir.
Rothschild Hanedanlığı
Para, Güç ve İktidarın Sırları
Dr John Coleman, Sayfa 184Steven Spielberg'ün yönetmenliğini yaptığı Başlat filminde 2025 yılında doğanlar için yaşanacak hiçbir yerin kalmadığı, sadece 3d gözlüklerin içinde yaşandığı anlatılıyor.
Matrix filminde de robot detayı anlatılıyor, Matrix insan zihinlerinin köleleştirildiği yapay dünya, Matrix filminin babalığını yapan Yaşıyorlar filmindeki Nada karakteri, gözlüğü taktığında Matrix'i görüyor, mevcut dünyada insanları oyalayan, uyutan, kandıran detayları gözlük sayesinde görüyor, hatta daha sonra kendisine özel lens hediye ediliyor, lensten de Matrix'i görüyor, insanları kandıran kişiler, bu özel gözlük ve lenste uzaylı şeklinde görünüyor,
Merovenj efsanesine göre dünyayı yöneten küresel elitlerin soylarını uzaylılara dayandırdıkları biliniyor, bunu Sahte Ufo İstilası'ndan sonra açıklayacaklardır, Simpsons dizisinde de bundan bahsediliyor, Yaşıyorlar filminde yeraltı şehirleri, şehirlerdeyse İbranice'ye benzeyen Robotik sembol yazıları görünüyor, arttırılmış sanal gerçeklik gözlüğüne, yapay zekaya, sembol diline de göndermeler var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Non-FictionLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...