İçinde bulunduğunuz evren 3.boyutta şimşek enerjisine diğer boyutlarda daha farklı enerji türlerine bürünebilen bir enerji yumağı ve bir kaynaktan oluşan bir dönme sistemidir.Bu dönme sistemindeki iki faktör ancak yaşamı doğurmayı tercih eder...
Evrenin ve Yaşamın Sırrı
İnsan anatomisi sadece organlardan, kaslardan, etten, kemikten, ve kandan mı ibaret? Beynimiz sadece bedenimizin düzgün şekilde çalışmasını sağlayan 1,5 kg ağırlığında jelimsi bir organ mı? Yoksa düşündüğümüzden çok daha fazlası mıyız? Peki ya içinde yaşadığımız kainat? 4 elementten ibaret bir evrende mi yaşıyoruz?
Vücudumuzda her mikro saniye eksiksiz ve tıkır tıkır işleyen binlerce hücre var. Beynimiz bir yandan anatominin sağlıklı bir şekilde çalışmasını sağlarken diğer yandan da düşünsel dünyamızı, planlarımızı gerçekleştirmeye programlı bir şekilde bizi ayakta tutuyor... Bunlar işin ölçülebilen kısmı.
Peki bu kadar mı? Ya ''içime doğmuş demek" dediğimiz o anlar? Tam da aklınıza geldiği anda sizi arayan anneniz? Hele hele o çağın hastalığı haline gelmiş ve iyice kronikleşmiş içimizdeki boşluk hissi? Frekanslarımız tuttu dediğiniz ve size ilk defa gördüğünüz andan itibaren yıllardır tanıyor gibi hissedip, çok sevdikleriniz ya da yıldızınızın bir türlü barışamadığı sevemedikleriniz?
Örnekler çoğaltılabilir... Milyarlarca tane hem de. Ama sanırım herkes konunun nereye gideceğini anladı.
Kısacası bizler sadece etten ve kandan ibaret varlıklar değiliz. Bizler bedenleri çok ama çok özel olarak ve en ince ayrıntısına kadar hesaplanmış bir geometrik düzende yaratılmış kutsal varlıklarız. Ve her ayrıntısı en ince detayına kadar hesaplanmış kutsal bir evrende yaşıyoruz.
Merkabah
Mısır dilinde, mer: ışık, ka: ruh ve bah: beden anlamına gelmektedir. ruhsal ışık bedeni olarak çevirebiliriz. Bu bedenimizin 17 metre çevresine kadar bir alana yayılan, yaradılışın Kutsal Geometrisi'sinin formlarından oluşan, ve kişiye zaman ve mekanda yolculuk etme fırsatını veren ilahi bir taşıttır. En basit ve bilinen formu iç içe geçmiş iki tetrahedronun oluşturduğu, yıldız tetrahedron formudur.
100 Trilyon kimya parçasının hepsinin aynı şarkıyı söylediğini imgeleyin. Bedendeki başka hiçbir şey bunu yapmaz. Eğer isterseniz onu ruh enerjisi olarak adlandırabilirsiniz, çünkü öyledir. DNA, başınızın tepesinden ayak parmağınızın ucuna kadar aynıdır. Bilim, Bedeninizin herhangi bir yerinden aldığı DNA ile sizin kimliğinizi saptayabilir. Hepsi aynıdır. Hepsi birlikte şarkı söylemektedir, çünkü DNA nın bir farkındalığı vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Non-FictionLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...