*22*

5.5K 296 21
                                    

"Bunun işe yarayacağına emin misin?" Siyah gözlüklerimizi burnumuzun ucuna indirip karşıda taksi bekleyen Gizem'i alıcı gözüyle inceledik. Kızı takip etme fikri Elif'ten, gözlük fikri tabii ki Gülnaz'dan çıkmıştı. Ada ve ben arkalarında sürünüyorduk. "Beril ile kanka olduğumuza inanamıyorum." Kafamı salladım. Tuhaf ama bir yandan da iyiydi. O olmasa kızın adresini bulamazdık.

"Bacaklarına baksanıza o bacaklarla demiri nasıl sarıyordur kim bilir." Üçümüzde aynı anda dönüp Elif'e baktık. Sırayla hepimize bakıp gülümsedi. "Emre'yle çok takılmaman lazım." "İki haftadır ayrıyız zaten." Aklımın boş kalan ufacık kısmına daha sonra Elif'i teselli etmeyi yazıp gözlerimi tekrar Gizem'e çevirdim. "Bir tane taksi bile geçmedi ya." 

"Belki de taksi beklemiyordur." Önünden hızla geçen taksiye elini kaldırmamıştı. Gerilerden gelen yüksek sesli motor aniden Gizem'in önünde durunca şaşkınlıkla keko tarzı motora baktım. "Tanıyor musun?" 

"Yok ya o değildir."

"Hayır ya ne alaka?" Geri geriye giderken motoru gözlerimle takip ediyordum. "Kim o?" Gülnaz tanımış olacak ki elini hızla ağzındaki şaşkınlığını kapatmak için götürdüğünde Ada öfkeyle bağırdı. "Söylesenize kızım kim o keko?"

"Abim!"

"İnanmıyorum."



#

LACİVERT 2 * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin