*76*

4.3K 233 27
                                    

"Keşke sen de gelebilseydin." Üzüntümü belli etmemeye çalışsam da olmuyordu sanırım. Konsere gitmek için kırk takla atmıştım ama hiçbiri işe yaramamıştı. Eğer çalışmasaydım ben de gidebilirdim ama Kerem'e pes ettiğimi göstermemeliydim. "Ben de başka zaman gelirim."

"Beş sene sonra falan yani." Elif'in gerçekleri yüzüme vurması canımı daha fazla sıkmaya başladı. Derin bir of çektim. "Gitmeyelim kafede takılırız." "Saçmalamayın olur mu öyle şey o kadar bilet buldunuz gidin fotoğraf çekersiniz."

"Kerem nerede?"

"Hazırlanıyor." Telefonum titreyince uzanıp aldım. Kerem fotoğraf yollamıştı. Hızla mesaja girip yolladığı fotoğrafa baktım. Üzerinde beyaz dar gömleği altında siyah kot ama bu sefer ki daha klasik görünümlüydü. Saçları artık uzadığı için eski kıvırcıklığına kavuşmuştu. Onları da jöle ile şekle sokup hoş bir görüntü vermiş. 

"Alt tarafı konsere gidiyor." Telefonu sinirle geri yatağa fırlattım. Ada telefonu alıp fotoğrafa baktı. Ağzından tüm odayı dolduran bir ıslık çıkınca iyice sinirlendim. "Vay anasını süper olmuş." "Tam şerefsiz bir tipi yok mu ya?" "Bakayım, eniştem olmasa ne yürürdüm var ya." Boğazımdan sinirimi belli eden bir ses çıkardım. Telefonu indirip bana baktılar. "Her zamanki Kerem işte ya. Aldırma."

"Sanki kız istemeye gidiyor hallere bak."

"Dua et çıplak değil." Çıplak olmadığı için dua mı etmeliydim? "Böyle mi gideceksin sen?" Dolabın aynasından kendime baktım. Bizim evdeydik. Kızlar konser alanına ben işe gideceğim için aynı yol üzerinde ilerleyecektik. Bizim evi hazırlanmak için daha uygun buldular. 

"Evet normal iş kıyafeti."

"Kızım kalk giyin kuşan işe bile gitsen sen bir kadınsın, süslen." "Eşeğin aklına karpuz kabuğu sokma." Hepimiz anlamsızca Ada'ya baktık. "Atasözü hiç duymadınız mı?" Bakışlarım tekrar aynaya kaydı. Klasik siyah pantolon üzerine lacivert allı pullu bir kazak giymiştim. "Çok saldın kendini çok." Hızla yerimden kalkıp dolabı açtım. "İkna olma sürem aynı bu şekil." "Bence şunu giy." "Kerem'in aldığı elbiseyi giy kudursun." Gözlerimi kısıp düşündüm. "Kesinlikle o çok yakışır." İş için uygun olmadığını bilsem de askıdan çıkarıp giyinme kabinimin arkasına ilerledim. 

Hadi bakalım Kerem bey sen mi yaman ben mi yaman?




#

LACİVERT 2 * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin