*41*

4.6K 264 21
                                    

TİYATRO grubuna eklendiniz.

Telefona gelen bildirimle oturduğum yerde doğruldum. Heyecandan yanlış yerlere basmaya başlamıştım. Geri döndük, resmen geri döndük. Grubun kişi listesine girip isimlere baktım. Çoğu yabancı numaradan oluşan grupta listede ekli olan tek kişi Kaya ve Roman hocaydı.

Roman Hoca: Hoş geldiniz arkadaşlar.

Roman Hoca: Biliyorsunuz tatil bitmek üzere hepimiz yuvamıza tekrar dönüyoruz. 

Roman Hoca: Artık toparlanmanın zamanı, tatil bitti.

Roman Hoca: Yarın kulüpte toplanıp toplantı yapmamız lazım. Gelmeyi unutmayın lütfen. Oynayacağımız oyunu ve karakter analizi yapacağız. 

Roman Hoca: Hoş günler.

Sıkıntıyla telefonu yatağın üzerine bıraktım. Kapıdan çıkacağım sırada yeniden mesaj gelmişti. Gruptandır diye aldırmadan odadan ayrıldım. Ender hoca bile beni yalnız bırakmıştı. 

"Neyin var senin?" Abimle birkaç gündür görüşmemiştik. Tip tip suratıma bakıp elindeki topu duvara attı ve geri tuttu. "Bir şeyim yok." "Solucan gibi olmuşsun manken olmaya mı karar verdin?" Kapının yanındaki aynaya gidip kendime baktım. Yüzüm en az saçlarım kadar sarıydı. Gözlerim yine parlaktı ama mutluluktan değil ağlamaktan. Göz altlarım çökmüş yanaklarım artık tombul değildi. Çenem her zaman istediğim gibi sivrilmişti. "Bir şeyler yesen iyi olur." "Canım istemiyor." Çıktığım odama geri dönmek için ilerledim. "Benimle basketbol oynamaya gelsene biraz kafan dağılır hem." Fena fikir değildi. "Ben oynamayı bilmiyorum."

"Öğrenirsin pek bir şey yapmıyoruz sadece potaya sırayla atıyoruz o kadar." Kafamı salladım. "Beş dakikaya hazır olurum." "Güzel ben de bir şeyler atıştırayım." 

Odama girip dolaba yöneldim. Kıyafetlerimin hepsi bol gelmeye başladığı için çok karıştırmadan siyah tayt üzerine lacivert bir kazak alıp saçımı yukarıdan topuz yaptım. Saçlarımı toplayınca yüzümün küçüldüğü daha çok belli oluyordu.

Telefon bir kere daha titreyince yatağa geçip ekranı açtım. Tiyatro grubunda konuşuyorlardı. Ana ekrana gidip başka yazan var mı diye baktım. Yabancı bir numaradan mesaj gelmişti

+90 534 123 ** **: Listede adını görmek ne güzel.

Ceyla: Tanışıyor muyuz?

+90 534 123 ** **: Hayır ama tanışmak zorundayız.

Ceyla: Neden?

+90 534 123 ** **: Çünkü aynı kulüpte oynuyoruz

Ceyla: Ben yokum.

Ceyla: Size bol şans.

+90 534 123 ** **: Yarın görüşürüz



#

LACİVERT 2 * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin