3 hafta sonra...
"Ben burada böyle miydim gerçekten ya?" Kerem oyunu tekrar bölüp fikrini belirtmek için sahneye çıkınca Burak herkesin duyabileceği bir of çekti.
"Abi yazıldığı gibi oynuyoruz işte."
"Kardeşim bir kere kıvrık gülemiyorsun bak şöyle yapacaksın." Kerem'in saçları iyice uzanmıştı. Tüm ekip salonda oyunu izlemeye çalışıyorduk. Eğer Kerem izin verirse izleyecektik tabi.
Dudağını kıvırıp seksi bir bakış atınca kahkaha attım. "Doğuştan piç bu çocuk yapacak bir şey yok." Mert fikrini açık açık bildirirken Kerem'e doğru ilerledim. "Sevgilim acaba rahat mı bıraksan çocuğu." "Ama yapamıyor bak bu kıza aynı sen gibi somurtuk ama bu beni yapamıyor." Masadan atılabilecek bir şey arayıp bulamayınca ayakkabımı çıkartıp Kerem'e fırlattım.
Ayakkabımı alıp sahneden indi. "Düzgün yazamamışsın beni oynamıyor çocuk." Ayakkabımı alıp ayağıma geçirdim. Üzerimde Kerem'in aldığı elbise vardı. "Bak bak burası çok güzel."
"Ceyla sen bana aşağıdan bakıyorsun ya." "Ee" "Baksana sümüğüm var mı?" Salon gülmekten yıkılırken Kerem kollarını belime sardı. Burak iğrenerek Kerem'e bakıyordu.
"Bunu hala merak ediyorum bu arada." Eline vurup ben de gülmeye başladım.
"Mola!" Bir saatlik çalışmanın ardından mola vermek iyi gelecekti. Begüm sahnenin arkasından çıkıp bize doğru gelmeye başlayınca dikkatimi ona verdim. "Neredeyse bitmek üzere oyunun kostümlerini seçip birkaç haftaya seyirciye sunabileceğiz." Begüm benim bu oyunda elim kolum olmuştu. Roman hoca bu oyunu bize devredip diğer oyunlarla ilgilenmeye başladı. Kaya da ona yardım ediyor arada bize bakmaya geliyordu. Oyunumuz gayet iyi ilerliyordu.
"Bir şeyler içelim diyoruz." Ali yanımıza gelince bakışlarımı ona çevirdim. Gözleri Begüm'ün üzerindeydi. "Sizi tanıştırayım bu kraliçemiz Begüm ve bu da prensimiz Ali." Begüm sevecen bir tavırla Ali'ye elini uzatınca Ali çekinmeden elini tuttu.
"Bunlar ne ayak." Kerem kulağıma fısıldayıp başını omzuma yasladı, dirseğimi yavaşça koluna geçirdim. "E hadi o zaman hem detayları konuşalım hem bir şeyler içelim." Bizimkiler çoktan kantine gitmişti. Kerem elimden tutup bizi önden sürüklerken Begüm ile Ali arkada kalmış konuşa konuşa geliyordu.
Oldu bunlar oldu.
#
Finale adım adım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LACİVERT 2 * texting
HumorKerem: Sana bugün akrostiş şiir yazdım.. Cin gibidir o cin gibi Eşek gözlü sevgilim benim Yine mi saçlarını boyattın Lan bir gün tanıyamıcam seni Aşkım canım bitanem Kerem: Nasıl olmuş? (Mesaj gönderilemedi.) Kerem: Ceyla? (Mesaj gönderilemedi.) Ker...