"Elinize sağlık hepsi çok güzel olmuş." Boyozları ikişer ikişer yiyen Kerem'e baktım. Sınırlı sayıdaki boyozları abimle ikisi yarış halinde silip süpürdüğünde bize de onları izlemek düşmüştü. "Yarasın aslanlarıma."
"Keşke bana da yarasaydı ya." Hiçbir şey yemediğim için kirlenmeyen bıçağımı yüzümü buruşturarak masaya bıraktım. "Gözünü açık tutsaydın kızım."
"Hayret ilk defa seninle aynı fikirdeyim." Kerem'e bakıp ondan tiksindiğimi söylemek istiyordum. "Üzülme annecim bir dahakine de sen yersin." Hayret annem ilk defa beni savunmuştu. "Bunlardan bana kalırsa yerim."
"Pis oburlar." Abim sandalyesine yaslanıp elini çıkan göbeğine yasladı. Kerem de benimle aynı şeyi düşünüyor olmalıydı. Gizem, Kerem gibi birinden sonra abime neden baksın ki? Kerem aklımdakini okumuş gibi utanarak kısa süre bana bakıp tekrar önüne döndü. Sessizce çayını yudumlamaya başlamıştı.
Telefonuma gelen mesaj ortamdaki sessizliği bozduğunda telefonumu çıkarıp gelen mesaja baktım.
İt: Rol tekrar sende. Biraz zor oldu ama ayarladım. Bugün saat ikide prova var, geç kalma lütfen.
Kaya'nın bu hareketini Kerem duysa büyük ihtimalle bu sefer öldürecekti. Mesaj kısmına girip çaktırmadan mesaj atmaya çalıştım.
Ceyla: Ben rolden çekildim Kaya. Sana başkası eşlik edecek artık.
İt: Sen yoksan ben de yokum.
"Kim o?" Kerem'in sorusuyla telefonu kilitleyip çaktırmamaya çalışarak cebime yerleştirdim. "Kızlar." "Ne diyorlar?" Tek kaşı havaya kalkmıştı. "Öylesine bir şeyler." Kerem'in telefonuna mesaj gelince kimin attığına bakmaya çalışsam da ekranı çevirip görmemi engelledi. Mesajı yanıtlayıp cebine yerleştirdi. "Kim o?" "Çocuklar." "Ne diyorlar?" "Öylesine bir şeyler." Başımı sallayıp önüme döndüm.
"Selin."
"Kaya."
Masada yalnızca ikimiz kalınca aynı anda konuştuk. Ben tek kaşımı kaldırmış ona bakarken o kaşlarını çatmış öfkeyle bana bakıyordu. Cebimizden telefonları çıkarıp aynı anda birbirimize uzattık. Sallanmadan mesajlara girip Selin'in mesajına girdim.
Selin: Kız arkadaşının rol arkadaşı varmış sen de benimki olsana
Kerem: Onun rol arkadaşı benim.
Mesajlardan çıkıp rehberde Selin'i buldum. İsim değiştirme kısmına gelip düşünmeden 'Şırfıntı' yazdım ve kaydettim.
"Niye rol arkadaşım var demedin?" Sinirle bana döndü. "Yok çünkü." "Ne demek yok kızım ben neyim?" "Biz bu oyunda oynamayacağız." "O nedenmiş?" "Çünkü tecrübeliyiz ve bizi tecrübesizlerle eşleştirirler." "Hı. Evet. Haklısın." "Peki biz ne yapacağız?" "Birbirimizi sevsek yeter diye düşündüm." Sandalyemi geriye itip kalktım. Kerem'in yüzünde pis bir sırıtış vardı. "Vazgeçtim en iyisi oyunu oynamak." "Yok yok dur sevişelim, ay pardon sevelim diyecektim."
#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LACİVERT 2 * texting
HumorKerem: Sana bugün akrostiş şiir yazdım.. Cin gibidir o cin gibi Eşek gözlü sevgilim benim Yine mi saçlarını boyattın Lan bir gün tanıyamıcam seni Aşkım canım bitanem Kerem: Nasıl olmuş? (Mesaj gönderilemedi.) Kerem: Ceyla? (Mesaj gönderilemedi.) Ker...