*3*

6.8K 431 61
                                    


"Sen de liseyi özlüyor musun Kaya?" Elif'in Kaya ile ilgilenmesinden anladığımız üzere baya bir dibi düşmüştü. Kaya'nın vereceği cevabı merak ediyormuş bahanesiyle Kerem'in kolunun altındayken ona alıcı gözüyle baktım. Biraz utansam da Kaya gerçekten yakışıklıydı. Bunu Kerem için bile söylemediğimi fark edince huzursuzca yerimde kıpırdandım.

"Neyin var?" Maviş gözlerimi kaldırıp Kerem'in şüpheli gözlerinde sabitledim. "Hiçbir şeyim yok." Eliyle şeftali rengindeki allığımın yanağımdaki varlığını yok etmek istercesine bastırarak okşadı. Kerem'in bir şeylerden şüphe ettiğini anladığımda onunla ilgilenmeye başladım. Elim alnına düşen belirgin buklesine gittiğinde birden ortamın sustuğunu fark edip Kerem'in kısık ve tehditvari gözlerini takip ettim. 

Herkes susmuş bana bakıyordu. "Ne oldu?" Gülnaz gülümseyip konuşmaya hazırlandığı sırada Kaya onu susturup kendisi konuşmuştu. "Çalışmalara ne zaman başlarız diye sormuştum." Gözleri hala Kerem'in buklesinde olan elime kaydı. Kerem halinden oldukça memnun gözüküyordu. Kaya kollarını masaya dayayıp kendini öne doğru yaklaştırdı. "Programa göre ilerleriz, Roman hoca öyle söyledi." Başını onaylar gibi sallayıp sırtını tekrar sandalyesine yasladı. 

Ortam tekrar eski haline dönerken varlığını unuttuğum kahvemi masadan alıp bardağı ağzıma götürdüm. "Numaranı yazar mısın haberleşiriz." Yutamadığım kahve bardağa geri boşalırken Kaya'nın uzattığı telefona baktım. Kerem'in omzundaki eli saniyeler içinde belime inerken Kaya'nın gözleri de saniyelik onu takip etti. Telefonu alıp numaramı girdim ve adımı yazdım. Kaydetmeden Kaya'ya uzattım. Ad kısmına gelip bir şeyler yazdıktan sonra kaydetti ve ben de onu kaydedeyim diye aradı. Telefonum kısa süre çalıp tekrar sustuğunda Kerem masadan telefonumu alıp numarayı kaydetme görevini üstlendi.

Ad kısmına tıkladığında gözleri kısıldı. Kaya'nın adını yazmasını beklerken gördüğüm manzara karşısında biraz gerildim.

İt kişisi kaydedildi

Bir şey demeden sessizce kahvemi yudumlamaya devam ettim.



#

LACİVERT 2 * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin