*79*

4.2K 255 23
                                    

"Sen nereden çıktın?" İşaret parmağını askılık olarak kullanıp ceketini asmış ve kapıya yaslanmış sinirle bana bakıyordu. 

"Annemden." Kaşlarımı kaldırdım. "Vay be." Dudağını hafif kıvırıp gözlerini kıstı. "O züppenin burada ne işi vardı?" Arkamı dönüp kimden bahsettiğini anlamamazlığa geldim. "Sana diyorum." Elime yeni doldurulmuş su şişesini alıp çiçeklere doğru ilerledim. 

"Süs kaktüsü sulamayı kessen iyi edersin." Derin bir nefes alıp arkamı döndüm. "Bilmiyorum gelmiş öylesine."

"Hiç öylesine diyorsun?"

"Dedim." Aldatıcı gözlerle üzerimdeki elbiseyi süzdü. "Niye teksin?" "Sürpriz varmış." "O pezevenk niye gelmiş?" "Bilmiyorum!" Sesim tüm kafeyi doldurunca olduğu yerde doğrulup ceketini koluna sardı. "Tamam bebeğim ne kızıyorsun ya?" Elimdeki şişeyi kafasında kırmak istedim.

"Nasıl olmuşum?"

"Şerefsiz gibi."

"İltifat olarak aldım."

"Niye geldin?"

"Helalim varken başka kadınlara mı baksaydım?" Tiksinerek baktım. "Yüzlerde fotoğrafını çektiğine yemin edebiliirm."

"Beni iyi tanıyorsun."

Tezgaha ilerleyip ardılarak önlüklerden birini kaptım. Suratına fırlatınca şaşkınlıkla bir önlüğe bir bana bakış attı. "Bu ne?"

"Tanıştırayım önlük."

"Ben izinliyim yalnız?" Önlüğü tekrar bana fırlatınca tek kaşımı kaldırıp elbiseyi göğsümden asıldım.

"Benim de elbisem yırtılabilir, frikik verebilirim, içim gözükebilir, takılıp birinin üzerine düşe..." Hızla üzerime gelip önlüğü elimden aldı. Burnundan soluduğu için burun delikleri neredeyse iki kat büyüklükte açılıyordu. "Bu çomarlıkları kafana takmadığını biliyorum, beni uyuz etmek için söylüyorsun onu da biliyorum. Zaafımı kullanıyorsun, hayır bildiğim halde işe de yarıyor." Çekiştire çekiştire önlüğünü bağlayıp ceketini tezgaha fırlattı.

"Bunun hesabını soracağım." Aynı anda kapının zili çalınca omuzlarından itip gelene baktım. "Pardon bizim bi sürpriz işi vardı ama?" 

"Gel birader gel. Britney konseri varken kıza sürpriz yapacak kadar seviyorsun demek."

"Üzerimizdekilere kısacak göz atıp elini cebinden çıkardı. En az Kerem kadar şık giyinmişti."

"Britney konserini bırakıp sevgilisine yardıma gelecek biri kadar çok seviyorum kardeşim." Yan gözle Kerem'e baktım. Başını önüne eğmiş kıvırcık saçlarıyla oynuyordu.



#

LACİVERT 2 * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin