*37*

4.7K 277 20
                                    

"Selam." Elimdeki kitabı masanın üzerine bırakıp karşımda dikilen Kaya'ya şaşkınca baktım. "Burada ne işin var?" Dudağının kenarı hafif kıvrıldığında çenesindeki gamzesi belirginleşti. "Konuşmak istiyorum." Okulda olmamın verdiği rahatlıkla olduğum yerde doğruldum. Kerem yoktu, ona haber verecek birisi yoktu. Başımla onaylayıp karşıma oturmasını bekledim.

"Aynı okulda olmasak seni göremeyeceğim." Ellerini masanın üzerinde birleştirip parmaklarıyla oynamaya başladı. "Nasıl gidiyor?" Dudağımı büzdüm. "Bildiğin gibi." "Kavga içerisinde yani." Kaşlarım çatıldığında tekrar gülümsedi. Kerem'i böyle ima etmesi can sıkıcıydı.

"Onunla ne alıp veremediğin var?"

"Sebebi belli değil mi?" Keşke konuyu açmasaydım. Saniyelerce bir şey demeden bakıştık. Kitabın sayfası kaybolmasın diye ayracı yerleştirip kapattım. "Bak Kaya," Sanki bunu bekliyormuş gibi gözlerini bana dikti. "Biliyor musun aslında hep bakmak istiyorum."

"Daha yakından bakmak istiyorum." "Kaya." "Seninle çalışmak isteyen bendim. Okula geldiğin ilk gün gördüm seni. Takip ettim. Tiyatro kulübünde olman tamamen şanstı. Aslında senden önce bu kulübü tamamen bırakmıştım. Roman hoca hep peşimdeydi. Sana yakın olmak için döndüm Ceyla. Üç ay oldu bir kere bile fark etmedin beni. İlk karşılaştığımızda nasıl şaşırdığını hatırlıyorum. Oysa tam üç aydır seninle aynı kulüpte çalışıyoruz. Ne kadar komik değil mi?"

Ne diyeceğimi bilemeden sessizce dinlemeye devam ettim. Sadece Kaya değil ben kimseyle içli dışlı değildim. Benim amacım sadece tiyatroda ilerlemekti. "Keşke bir kere olsun görseydin beni. Ne var onda bu kadar seni ona bağlayan?" Kollarını masaya uzatıp vücudunu aralık kalmayacak şekilde masaya yapıştırdı. 

"Sevgi." Alay edercesine güldü. "Seven insan yalan söylemez. Sana her gün yalan söylüyor. O yalanları öğrendiğin zaman affetmekten vazgeçmiyorsun. O seni hak edecek ne yapıyor Ceyla?" "Beni seviyor." "Ben de seni seviyorum. Eşitiz o halde bana neden şans vermiyorsun?" "Saçmalama artık Kaya."

Eşyalarımı toplayıp ses çıkarmadan masadan kalktım. "Selin kuzeni falan değil, eski sevgilisi. Yine kandırıyor seni." Arkamı dönmeden omzumun üstünden Kaya'ya baktım. 

"Biliyorum."

"Eminim biliyorsundur." Keşke bilseydim.



#

LACİVERT 2 * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin