Kerem: Kapıya çık
Kerem: Arizona kertenkelesi gibi uyuma
Kerem: Ceyla
Kerem: Soğudu lan soğudu
Rahatsız edici mesaj sesiyle tek gözümü araladım. "Ne oluyor ya!" Telefonu komodinin üzerinden düşürmeden alıp yatakta sırt üstü yatmaya başladım. Gözlerim yeni mesaj sesiyle iyice açıldığında içimden küfürler ediyordum.
"Ne var Kerem ya?" Mesajları okuyup merakla yatakta oturur pozisyona geldim. Ne soğumasın? Delilik yapmasın diye hızla yataktan inip kapıya koştum.
Kerem: Uyandın sonunda
Kerem: Kapıyı açarken dikkat et
Kerem: Duydun mu?
Gelen mesajları okumadan kapıyı açıp bir adım attım. Ayağımda hissettiğim acıyla geriye doğru kaçıp çığlık atmaya başladım.
"Bu ne! Ah!"
"Kızım sen salak mısın mesajı okusana." Kerem karşıdan koşarak yanıma gelmişti. Yerde ayağımı acıtan şeye baktım. Gül mü?
"Kırk yılın başı romantik olacaksın onda da canımı acıtıyorsun. Adam akıllı versene şu gülü."
"Yine ben suçlu oldum anasını satayım."
"İyi misin bi otur bakayım." Yere oturup ayağımı Kerem'e uzattım. Bol pijamam dizimden yukarı doğru sıyrılmıştı. "Oha oha çüş yavaş." Kafamı geriye yatırıp şaşkınlıkla bize bakan aileme baktım. Gözlerim Kerem'e gidince içinde olduğumuz duruma baktım.
Ben yatıyorum, bir ayağımı dizden büküp parkeye koymuşum diğer ayağım Kerem'in elinde. Kafanına kadar kaldırmış ama dizden hafif bükük. Kerem parkeye oturmuş bana doğru hafif yatmış. Ayağımı yal... Aman yarabbi.
Ayağımı hızla çekip kendimi oturur pozisyona getirdim.
"Hızlısınız gençler." Abimin pislik ifadesine yüzümü buruşturarak baktım. "Ay gül mü o?" Annem heyecanla çiğnediğim güle doğru ilerledi. Gülü eline alında yaprakları teker teker parkenin üzerine dökülmüştü.
"Biraz hırpalanmış tabii." Abim kahkahayla gülerken kapının orada görmediğim kahve bardağını eline alıp itiraz etmeme fırsat vermeden yarısına kadar içti.
"O benimdi sanırım." Kerem abime öldürecekmiş gibi bakıyordu. Abim Kerem'inkiyle yarışan şerefsizliğini sergilemek için ağzından keyifli bir mırıltı çıkardı.
"Imh! Aşkla yapılmış belli."
#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LACİVERT 2 * texting
HumorKerem: Sana bugün akrostiş şiir yazdım.. Cin gibidir o cin gibi Eşek gözlü sevgilim benim Yine mi saçlarını boyattın Lan bir gün tanıyamıcam seni Aşkım canım bitanem Kerem: Nasıl olmuş? (Mesaj gönderilemedi.) Kerem: Ceyla? (Mesaj gönderilemedi.) Ker...