*72*

4.5K 237 20
                                    

"Buyurun efendim içecekleriniz." Kerem elinde tuttuğu tepsiyi masaya bırakıp hepimizin önüne istediği içeceği yavaşça servis edip geri çekildi. "Başka bir isteğiniz var mıydı?" "Buraya kül dökülmüş temizle." Ada'ya öldürücü bakışlarını yollarken güldüm. "Garson bey bakar mısınız?" Arka masada oturan kızlar sürekli Kerem'i çağırıp bir şeyler istiyorlardı. "Gitme." "Mecbur gideceğim ben burada çalışıyorum." Bizi bırakıp kızlara doğru ilerledi. Hep birlikle o masaya bakmaya başladık. 

"Bunlar neden anlaşmış gibi hepsi sarışın ve pembe giymişler?" "Tiksinç." diye mırıldandım. Kerem isteklerini tabletine not edip masadan dönerken bana göz kırptı. Simetri kafedeydik. Kerem'in ek işe ihtiyacı olduğu için boş zamanlarını burada geçirmeye başlamıştı. Ben de onu görme bahanesiyle sürekli buraya gelir olmuştum.

Kızların isteklerini tepsisine yerleştirip masalarına doğru ilerledi. Üzerinde lacivert bir kısakollu altında ise en sevdiği siyah kotu vardı. Kısakollusunu ben almıştım elbette. 

"Pardon bakar mısınız?" "Ama ben bunu yolarım." Masadan kalkıp kızlara doğru ilerledim. Kerem benim kalktığımı görünce hızla koşup beni kolumdan yakaladı. "Ne yapıyorsun?" "İsteklerini alacağım." "Ben alırım güzelim sen masana geç." Arkamı dönüp Orhan abinin yerinde olup olmadığını kontrol ettim. Kasanın arkasında bize bakıyordu. "Orhan abi iş teklifin hala geçerli mi?" Sırıtarak kafasını salladı. Elimi kaldırıp başımı aşağı yukarı salladım. "Kabul ediyorum."

"Ceyla." Kerem'in elinden tabletini alıp masaya döndüm. "Evet kızlar ne istemiştiniz?" "Hiçbir şey." "Ne diye erkek arkadaşıma seslenip duruyorsunuz o zaman?" "Garson değil mi?" "Garson diye senin uşağın mı oldu?" "Tamam yeter bu kadar gel gidelim." Kolumdan tutup Orhan abinin yanına doğru sürükledi. 

"Ne diye tutuyorsun beni bırak yolayım şunları." "Mahalle karısı mısın sen ya kendine gel." Bana tiksinen gözlerle bakmaya başladığında koluna vurdum. Orhan abi bakışlarımızı siyah önlükle ayırınca Kerem önlüğü sinirle alıp bana bakmaya devam etti. Gülerek elinden önlüğü aldım.

"Soracağım bunun hesabını." 

"İşim mi oldu şimdi benim?"

"İşin oldu şimdi senin." Kaç kızım Ceyla yer bu çocuk seni. Hızla yanından uzaklaşıp mutfağa girdim sonuçta iş beklemezdi.



#

LACİVERT 2 * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin