Ali: Sanırım konuşmamız gerek. Çaktırmadan arka bahçeye gel.
Her zamanki kafede oturmuş Ali'nin de gelmesiyle hepimiz yeniden beraberdik. Bizim grup hariç üç beş kişi daha katılmıştı aramıza. Bize kalsa hiçbirini aramıza almayacaktık ama Roman ve Ender hocanın direktifiyle onlar da bizimle takılmaya başlamıştı. Birbirimize güvenip sahneye çıkacaktık aslında haklı olabilirlerdi. Telefondaki bakışlarımı Ali'ye çevirdim. Kerem kızları bahane ederek yanıma oturmamıştı. Gözlerim Ali'nin yanındaki sevgilime kaydığında elindeki kahve bardağıyla oynamasını izledim. Telefonum ikinci kere titreyince Kerem'den çektiğim gözlerimi telefona çevirdim.
İt: Mutsuz gibisin.
Mesajdan çıkıp telefonu sandalyeyle arama sıkıştırdığım çantamın içine attım. Sandalyemi gürültüyle arkaya itip yerimden kalkınca Kerem hariç herkes bana dönmüştü. "Nereye?" Elif'in sorusuna cevap vermeden masanın diğer ucuna doğru ilerledim.
"Gidelim mi ben çok sıkıldım." Eğilip Kerem'in omzuna başımı yasladığımda kapüşonunun şapkasından dolayı görünmeyen gözlerini eğilince görmüştüm. Hiçbir ifade yoktu gözlerinde. Başımı hafif yan yatırıp gözlerimi üzerinden ayırmadım. "Eğleniyorsun sanıyordum." "Şu an burada olmaktansa seninle iğrenç kokoreçlerden yemeye gitmeyi tercih ederim." Dudağının kenarı hafif kıvrıldı. Kapüşonunun şapkasından tutup geriye doğru çekiştirdim. Serbest kalan bukleleri yüzümü kapatmıştı.
"Gidiyor musun?"
Başımı Kerem'in omzundan çekmeden sesin sahibine doğru döndüm. Kaya elindeki gazozunu kafasına dikip boş bardağı yavaşça masaya bıraktı. "Evet gidiyoruz." Kerem elimi tutup sandalyesinden kalkınca Ali'de yerinden kalktı. Kerem'i itip beni kollarının arasına doğru çekti. Kerem üçümüzün duyacağı bir küfür mırıldandığında Ali'yle koşmaya başladık. Saniyeler sonra Kerem koşarak Ali'nin omzuna atlayınca zarar görmemek için onlardan ayrılıp kahkahalarla gülmeye başladım. Ali'ye öğrenci evi yaramış, baya kilo alıp geri dönmüştü. Kerem Ali'nin saçlarını karıştırıp omzundan inince beni kolumdan çekip aralarına aldı. Kollarımı ikisinin beline doladım. İki deve arasında bir cüce gayet mutluyduk.
#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LACİVERT 2 * texting
HumorKerem: Sana bugün akrostiş şiir yazdım.. Cin gibidir o cin gibi Eşek gözlü sevgilim benim Yine mi saçlarını boyattın Lan bir gün tanıyamıcam seni Aşkım canım bitanem Kerem: Nasıl olmuş? (Mesaj gönderilemedi.) Kerem: Ceyla? (Mesaj gönderilemedi.) Ker...