*55*

4.5K 238 12
                                    

"Bizi yanlış yola sokmadığına emin misin?"

"Buradan ikinci kere geçiyoruz."

"Telefon çekmiyor!" En arkadan bir kız telaşla bağırınca telefonumu çıkarıp baktım. "Kahretsin." Çağrı da telefonuna bakıp sinyalini kontrol etmişti. "Seninki çekiyor mu?" Başımı olumsuz anlamda salladım. "Kaldık burada." İçimi tuhaf bir korku salmıştı.

"Sen nasıl lidersin ya! Kaybettin bizi aptal!" Verdikleri tepki büyüktü ama haklılardı. Hava sanki çaresizliğimizi anlamış gibi kapanmaya başlamıştı.

"Sakin olun telsiz ve pusulamız var." İleriye doğru gidip sürekli telsize sesleniyordu. Karşı taraftan cızırtı bile gelmedi. Pusulayı yukarı kaldırıp bekledi. "Tamam bu tarafa gideceğiz."

"Daha önce de o tarafa gittik."

"Pusula bu tarafı gösteriyor."

"Geldiğimiz yere dönelim bence dümdüz geldik, okula geri döneriz." "Mantıklı." Çağrı fikrime ortak olunca hepsi katılıp lideri arkada bıraktık. "Tamam o zaman öyle yapalım." Arkadan seslenip bize katılmaya karar verdiğinde hava iyice karardı. "Yağmur yağacak sanırım." "Yağmurluğun yanında mı?" Başımı sağa sola sallayıp bisikletimin pedalını çevirmeye devam ettim.

"Hızlansak iyi olacak." Çağrı'nın komutuyla ikişerli sıra halinde hızlandık. "Elbise giymediğin iyi olmuş." Dengemi kaybetmeden bakışlarımı ona çevirdim. " Elbise giyme ihtimalimi nereden biliyorsun ki?" Gülümsedi. "Bir kız ne giyer? Böyle havalarda genelde elbise şort falan giyiyorsunuz. Baksana arkaya." Arkaya bakmasam da gruptaki kızların yarısının şort vs giydiğini biliyordum. Haklıydı. Bir kız ne giyebilirdi?

"Sanırım bulduk yolu." Lider yine başa geçmişti. "Hadi ya sen buldun değil mi durup alkışlayalım mı seni?" Okula vardığımızda dayak yiyeceği belliydi. Saat neredeyse sekiz olmak üzereydi. "Günler kısalıyor hava hemen karardı ne kötü." "Evet."

"Tekrar görüşür müyüz?" Yollar artık daha tanıdık gelmeye başlamıştı. "Bilmem pek okula gelmiyorum bu aralar." "Evet." Kaşlarımı kaldırıp ona baktım. "Genelde kızlardan haberim olur da o yüzden." Hafif gülümsedi. Yine çapkın birine denk gelmem ne büyük ironi ama.

"Kara göründü!" Grup liderimiz gerçekten salaktı. Onu geçip bildiğimiz yollara ayrıldık, herkes evine gidip dinlenmek istiyordu.

Arkamdan gelen lastik seslerini aldırmadan yoluma devam ettim. Kötü bir gündü.



#

LACİVERT 2 * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin