Bu sabah uyandığımda annemi rahatsız etmemeye çalışarak hızlıca hazırlanmış ve bir şeyler atıştırmayı es geçerek evden çıkmıştım. Hava soğuk olduğu için üzerimdeki montuma daha fazla sarılarak hızlı olmaya çalışmış ve okula girdiğim gibi sınıfıma çıkarak yerime yerleşmiştim. İlk dersimize yine Bay Park girecekti ve zil çaldığında da pek zaman kaybetmeden sınıfa girmişti zaten.
"Daha önceden konulara ne kadar hakim olduğunuzu bilmiyorum bu yüzden birkaç soru yazacağım. Neler bildiğinizi öğrenmem gerekiyor." Konuştuğu gibi tahtanın önüne geçerek dört tane soru yazdıktan sonra tahtadan uzaklaşıp masasına yaslanırken sınıfa doğru bakmaya başlamıştı. Herhangi birinin soruyu yapmak için öne çıkmasını bekliyordu fakat kimse soruyu çözmek istiyor gibi görünmüyordu.
"Siz çıkmıyorsanız ben aranızdan birini seçeceğim" diyerek gözlerini sınıfta gezdirmeye başladığında birkaç kişi huzursuzlanarak tahtaya çıkmak istemediğini belirtmişti fakat Bay Park kimseyi umursamadan birkaç kişiye baktıktan sonra gözleri benimkiler ile buluşmuştu. "Yoongi soruyu sen çözmek ister misin?" Ne zaman tahtaya çıkacak olsam ortaya çıkan gerginlik yine üzerimde olsa da başımı sallayarak ayağa kalkmış ve geçmem için bana yol verek Jihoon'un yanından geçmek için hareketlenmiştim fakat Jihoon elini bacağıma doğru sararak beni durdurmuştu.
"Birine isteği dışında dokunmak suçtur. Yani şimdi arkadaşının üzerinden elini çek!" Jihoon elini çekmiş ve gülerek iki elini havaya kaldırırken "Siz bu kadar korumacı olursanız biz hiç eğlenemeyiz ama" demişti. Bir daha ona bakmadan tahtaya çıktığım gibi Bay Park'ın bana uzattığı tahta kalemini alarak tahtanın önüne geçmiştim.
"Çözebilir misin yoksa yardımım gerekli mi?" Tahta kaleminin kapağını açarak soruya göz gezdirdiğim sırada "Ben yapabilirim" diye mırıldanmış ve soruyu anlamaya çalışmıştım ve tahtaya biraz daha yaklaşarak birkaç işlemi peş peşe yaptığım gibi sonuca ulaştığımda son kez kontrol etmek için geriye çekilmiş ve yaptığım işlemlerde gözlerimi gezdirmiştim.
"Müfredatta anlatılandan biraz daha farklı çözmüşsün." Kalemi Bay Park'a uzattığımda elimden almıştı fakat ben yanlış yapıp yapmadığıma bakmaya devam ediyordum. "Bu konunun anlatıldığı sırada derslere gelememiştim ve internetten gördüğüm şekilde böyle çözülüyordu. Yanlış mı yaptım acaba?"
"Hayır yanlış değil ama daha zor bir yöntem olduğu için okullarda diğer şekilde anlatmak zorunda kalıyoruz bu yüzden aferin sana Yoongi." Sırama geçmeden önce önünde hafifçe eğilip kalkmış ve teşekkür ederek Jihoon'un geçmem için kenara çekildiği sırama oturmuştum. Ders bitimine kadar kimsenin bir daha benim ile muhattap olmaması ise benim açımdan iyi bir şeydi.
...
Öğle arasının geldiğini haber veren zil çalmaya başladığında sıramın üzerindeki kitaplarımı sıramın altına doğru koymuş ve yemekhaneye inerek sıraya girdiğim gibi elime aldığım tepsiye yiyebileceğim yemekleri koyduktan sonra sıradan çıkarak boş bir masa bulabilmek için etrafıma bakınmıştım. Birçok masa arkadaş grupları ile doluydu ve geriye kalan masalarda ise öğrenciler tek başına oturuyorlardı fakat yanlarına oturmak şu anda hiç içimden gelmemişti.
Öylece ayakta kaldığım sırada yanımdan geçen Bay Park beni görerek durmuş ve etrafına bakındıktan sonra tekrar bana bakmıştı. "Gel Yoongi bizimle beraber otur." Bahsettiği yer öğretmenler için ağır olan masaydı bu yüzden "Bizim oraya oturmamız yasak" demiştim.
"Tamam o zaman bizde başka bir yere otururuz."
Ona bakmaya devam ettiğim sırada tepsisini tek eline almış ve diğer eli ile de nazikçe kolumdan tutarak sadece bir kızın oturduğu masaya doğru yürümüştü. Karşılıklı olarak masaya oturduğumuzda kız tepsisini alarak ayağa kalkmış ve ikinci bir defa daha bize bakmadan başka bir yere geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER | yoonmin
Fanfiction"Yürümeye devam etmelisin ama." O gülüyordu fakat ben sahiden donup kalmıştım. Her şey belli olsa dahi duymak çok daha farklı hissettirmişti. Öyle ki damarlarımdaki kanın sesini kulaklarımda bile duyuyordum. "Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni sev...