20- Güzel şeylere zarar vermeyi seviyorlar

4.5K 487 562
                                    

Evimin bulunduğu sokağa girdiğimde geriye dönüp herhangi başka bir yere kaçmak istiyordum fakat dışarıda durmak artık beni ciddi anlamda üşüttüğü için yatağıma girerek biraz ısınmak daha cazip geliyordu. Eve gitmek istemememin sebebi başka sorulara ya da sözlere bugünlük ayıracak zihnimin olmayışıydı. Sessiz sakin bir şekilde güzelce yaşamak istiyordum.

Anahtarlarım yanımda olmadığı için kapıyı çalarken açmayacağını biliyordum ki öyle de olmuştu çünkü annem bulunduğum yere bakan cama çıkmış ve "Anahtarların ile aç" diyerek yukarıdan bana seslenmişti. "İçeride unuttum" dediğimde bulunduğu yerden ayrıldığı için omuzlarımı düşürerek kapının önüne oturmuş ve montuma sarılmıştım. Bağışıklığı pek yüksek biri olmadığım için soğuk hava bazı zamanlar hiç hoşuma gitmiyordu.

Tiz biz sesle benden biraz ileriye düşen anahtarlarımı görünce yerimden kalkarak çoktan kapanmış olan cama baktıktan sonra anahtarlığımı yerden alırken omuz silkerek "En azından bu da bir şey" diye kendi kendime mırıldanmıştım.

Kapıyı açarak içeriye girdiğim gibi anahtarlarımı köşeye bırakırken hızlıca annemi izlediği tuhaf programlar ile baş başa bırakarak odama gitmiş ve kendimden beklemediğim bir hızla üzerimi değiştirerek yatağıma girmiştim. Belki biraz film izleyebilir ya da hoşuma giden bir parçayı dinleyebilirdim fakat bunları elimin tersi ile iterek Bay Park ile olan mesajlaşmalarımıza girmiş ve ikinci bir defa daha düşünmeden mesaj atmıştım.

Yoongi: Hera ne yapıyor Bay Park?
(15:58)

Açıkçası bu isim biraz önce aklıma gelmişti ve hazır bir tanesi aklıma gelmişken daha fazla kurcalamadan böyle yazmak istemiştim. Eğer bu isim konusunu çok araştırırsam asla bir tanesinde karar kılamazdım.

Bay Park: sonunda ona bir
isim buldun mu?
(16:11)

Yoongi: birden bire aklıma geldi,
sizce de güzel değil mi?

Bay Park: evet, hoşuma gitti

Yoongi: o zaman neler yaptığını
söyleseniz

Bay Park: belki nasıl olduğumu
sorarsın diye hâlâ bekliyorum Yoongi

Yoongi: çok üzgünüm Bay Park
hemen soruyorum.
Nasılsınız?

Bay Park: iyiyim Yoongi sen
nasılsın

Yoongi: iyiyim Bay Park o
yüzden hadi
En azından sadece bir
fotoğraf

Bay Park: sadece Hera için
mesaj atıyorsun bana

Yoongi: çok üzgünüm
Gerçekten :(
Bir daha yapmayacağım

Bay Park: şaka yapıyorum
İstediğin her şey için mesaj
atabilirsin

Yoongi: kendimi kötü hissettim

Bay Park: saçmalama
Gerçekten şaka yaptım
Tamam hadi sana Hera'nın
fotoğrafını atıyorum ve sende
kendini kötü hissetmiyordum anlaştık mı

Yoongi: anlaştık

Bay Park:

Bay Park:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TEACHER | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin