Clarke
Sešly jsme s Lexou dolů do kuchyně oblečené v tom, v čem jsme spaly. Sedly jsme si ke stolu na kterém už byla nachystaná snídaně v podobě míchaných vajíček. Máma před nás postavila hrnky s čajem a přisedla si k nám.
„Tak jaký byl včerejšek?" zeptala se zvědavě.
„Byla to zábava." odpověděla jsem a podívala se na Lexu sedící naproti mně. Ta se lehce pousmála a dala si lžičku vajíček do pusy.
„Hmm, máte to opravdu výborné paní Griffinová." zamumlala Lexa s plnou pusou.
„Děkuji Lexo, ale nezapomeň, že mi můžeš říkat Abby." usmála se máma.
Lexa s malým úsměvem přikývla hlavou a pokračovala v jídle. Můžu říct, že je na ní vidět malá nervozita. Pravděpodobně kvůli ránu, kdy nás moje máma málem přistihla a Lexin následný pád na zem. Byla to trapná situace, jak pro mě, tak pro Lexu. A věřím, že i pro mámu.
„Co budete dneska dělat?" chtěla vědět máma.
„To zatím ještě nevíme. Možná někam zajdeme..." odpověděla jsem a Lexa začala na souhlas přikyvovat hlavou.
Během pár minut jsme dojedly, dopily čaje a zamířily zpátky do mého pokoje.
„Tak kam bys chtěla zajít?" zeptala se Lexa, když za sebou zavřela dveře. Otočila jsem se k ní, ale to už stála Lexa u mě. Chytla mě kolem pasu a přitáhla k sobě. Ze začátku jsem trochu stuhla, ale hned na to se uvolnila, ve snaze si zvyknout na její dotek.
„To nevím....můžeme napsat ostatním a domluvit se s nimi." navrhla jsem, stále stojící v její těsné blízkosti.
„Dobře." řekla a věnovala mi sladký polibek na rty. Po pár vteřinách se odtáhla a přešla k židli, ze které si vzala své oblečení. Poté na mě mrkla a vyšla ven z pokoje do koupelny.
Celou tu dobu jsem ji sledovala jak očarovaná a teprve až za sebou zavřela dveře, jsem konečně začala vnímat. Vzala jsem si do ruky mobil a lehla si s ním na postel. Nejlepší bude, když vytvořím skupinu na messengeru, kam všechny přidám, abychom spolu mohli snadněji komunikovat.
Vytvořila jsem tedy skupinu, ve které je Raven, Octavia, Lincoln, Jasper, Monty, Harper, Bellamy a v samozřejmě já s Lexou. Pár vteřin po vytvoření skupiny došla první zpráva.
Raven- Co se děje lidi?
Jasper- Nemám tušení...Clarke, co máš v plánu?
Clarke- S Lexou nás napadlo, že bychom mohli dneska společně něco podniknout. Někdo nějaký nápady?
Lincoln- Posilovna?
Monty- Něco, co by bavilo všechny, ne jenom tebe.
Bellamy- Mě by taková posilovna taky bavila...
Octavia- Co kdybychom šli grilovat do parku?
Harper- Souhlas.
Clarke- Super, sraz 15:00 a jídlo s sebou.
Lexa mezitím přišla do pokoje převlečená ze spacího a vzala si do rukou mobil, který měla položený na stole.
„Wau, nečekala jsem, že to domluvíš tak rychle." zasmála se, když si přečetla zprávy, které jsme si napsali.
„A mezitím máme ještě spoustu volného času." narovnala jsem se, zatímco se Lexa posadila.
„Můžeme na něco kouknout." navrhla Lexa a zahleděla se mi do očí.
ČTEŠ
Láska si nevybírá
FanfictionClarke je osmnáctiletá holka, která se se svojí mámou přestěhuje do Los Angeles a nastoupí zde do nové školy. Je to normální náctiletá holka, která ráda maluje a hraje na kytaru. Narazí zde na Lexu Woods, která patří mezi ty populární a namyšlené ho...