Kapitola 37.

1K 54 13
                                    

Lexa

Ležely jsme s Clarke na sedačce a líbaly se. Byly jsme do polibku tak zabrané, že jsme málem přeslechly otevírání dveří od domu. Clarke ode mně odtrhla rty a rychle se zvedla. Pomohla mi se posadit a já si kousek odsedla, abych mezi námi udělala mezeru.

Abby vešla do obýváku a obě si nás prohlížela, jakoby moc dobře věděla, při čem nás vyrušila. „Ahoj holky, donesla jsem vám večeři...je všechno v pořádku?" zeptala se Abby, když si všimla, jak zaujatě hledíme na vypnutou televizi.

„Jistě. Proč by nebylo." odpověděla Clarke. Hned na to jsme se ve stejnou chvíli zvedly ze sedačky a ignorovaly zmatený pohled Abby, když nám každé podávala těstovinový salát. 

Posadily jsme se ke stolu a pustily se do něj. Abby si k nám přisedla a popisovala nám svoje rande s Kanem. Po večeři jsme si ještě všechny tři sedly na sedačku a povídaly si o všemožných věcech. 

Vyšla jsem z koupelny a mířila do pokoje, kde už na mě čekala Clarke. Abby se trochu rozpovídala, takže jsme tam strávily více času, než jsme měly původně v plánu. Nakonec nás Clarke zachránila s výmluvou, že si musíme dodělat úkoly do školy.

Značně unavená jsem vstoupila do pokoje. Zavřela jsem za sebou dveře a ani jsem se nestačila otočit a už jsem kolem sebe měla omotané ruce. Hned na to jsem na svém krku ucítila teplý dech a něčí tělo přitisklé na mých zádech.

Nepatrně jsem se pro sebe pousmála a čekala, co bude následovat. Měkké rty se dotkly mého krku a celým mým tělem projel hřejivý pocit. „Myslím, že jsme skončily někde tady." zašeptala Clarke mezi jemnými polibky, které mi sázela na krk. 

Usmála jsem se ještě víc a nechala Clarke proklouznout svými prsty pod mé tričko. Každý dotek spolu s polibkem na krk, ve mně vyvolával větší a větší chtíč. Otočila jsem se čelem ke Clarke a vášnivě ji políbila. Clarke překvapením tiše zasténala a ihned polibek prohloubila.

Ruky mi omotala kolem zad a pevně mě k sobě tiskla, jako by měla strach, že jí někam uteču. Chytla jsem Clarke za boky, zatlačila do nich a krátkými kroky nás vedla k posteli. Když do ní Clarke zezadu narazila, automaticky do ní spadla a mě stáhla s sebou.

Položily jsme se na postel, aniž bychom od sebe odtrhly rty. Ani jedna z nás nechtěla přerušit polibek plný vášně. Chytla jsem Clarke za bradu a nakonec jsem to byla já kdo ho přerušil. Natočila jsem jí hlavu stranou a přitiskla rty na její krk.

Pomalu jsem jí na něj začala sázet jemné polibky od shora dolů, ve snaze najít její citlivé místo. Netrvalo mi to dlouho a tiché zasténání Clarke mi prozradilo, že jsem ho našla. Soustředila jsem se na místo, které se nacházelo kousek pod čelistí a začala ho líbat silněji. Vysloužila jsem si tím od Clarke další zasténání, které už bylo o něco hlasitější, než to předchozí. Clarke mi chytla lem trička a začala ho vyhrnovat. Než to ale stačila udělat, odtrhla jsem rty od jejího krku. Nadzvedla hlavu a podívala se Clarke do očí.

„Jsi si jistá, že to chceš? Do ničeho tě nenutím a můžu počkat, jak dlouho jen budeš chtít." zeptala jsem se s nervozitou v hlase. Nechci ji tlačit do něčeho, co ona sama nechce.

Clarke se na tváři objevil malý úsměv. „Jsem si tím jistá. Už nechci čekat." Jakmile to dořekla, chytla mě za krk a přitáhla do polibku. Nebránila jsem se a nechala jsem Clarke sundat mi mé tričko. Když jsem se k ní sklonila, abych ji znovu políbila, Clarke mi položila ruky na ramena a převalila mě na záda. Sedla si na mě obkročmo a sama si začala svlékat své tričko. Ruky jsem jí položil na stehna a mlčky jsem sledovala každý její pohyb. 

Láska si nevybíráKde žijí příběhy. Začni objevovat