Kapitola 36.

941 50 15
                                    

Clarke

Murphy mě dovedl do rohu, kde bylo postavených několik laviček, na kterých už sedělo pár lidí „Tady se můžeš posadit a sledovat Lexu." zašeptal mi do ucha, aby to nikdo jiný neslyšel. Vrazila jsem ho do ramene, ale Murphy se jenom zasmál a odešel.

Zanedlouho se objevila i Lexa. Měla na sobě kraťase, sportovní podprsenku a z vlasů si na hlavě udělala provizorní drdol. Začala jsem si ji celou prohlížet a doslova jsem slintala nad její dokonalou postavou. Pohledem jsem se zastavila na jejím břiše, na kterém se jí rýsovaly břišáky. Když jsem od něj konečně odtrhla zrak a podívala se jí do tváře, zjistila jsem, že mě Lexa celou tu dobu pozoruje. Pousmála se a škádlivě si skousla spodní ret.

Rychle jsem odvrátila pohled, protože jinak bych to nevydržela a vrhla se k ní přes celou tělocvičnu. Když jsem se na ni znovu podívala, stála ke mně otočená zády a s někým se bavila. Předpokládám, že je to další kamarádka, kterou Lexa dlouhou dobu neviděla. Nemohla jsem od Lexy znovu odtrhnout oči. Tentokrát jsem si prohlížela tetování, které měla přes celá záda. Podprsenka část tetování zakrývala, takže jsem neměla možnost vidět ho v celé své kráse. Až budeme doma, budu muset donutit Lexu, aby mi ho ukázala.

Během pár minut se všichni v tělocvičně seřadily do hloučku kromě Lexy, Murphyho a dalšího kluka s blonďatými vlasy, kteří stáli kousek před nimi. Blonďák představil Lexu jako novou trenérku a z hloučku se ozval krátký potlesk. Lexa na mě v rychlosti pohlédla a já se na ni usmála. Nadzvedla jeden koutek úst do úsměvu a obrátila se zpátky.

Ze začátku tréninku se začali všichni protahovat, a potom se všichni rozdělili do dvojic a začali mezi sebou trénovat údery. Lexa, Murphy a ten blonďák, jehož jméno jsem zjistila, že je Wick, mezi nimi procházeli a dávali jim rady.

Po asi půl hodině se Lexa s Murphym rozhodli, že jim ukážou, jak vypadá pořádný box. Postavili se naproti sobě do ringu, který stál uprostřed tělocvičny a daly se do toho. Pozorně jsem sledovala Lexu, jak se vyhýbá všem úderům, kterými se ji Murphy snažil zasáhnout. Sama se ho snažila udeřit, ale marně. Oba v tom byli dobří. 

Murphy se napřáhl, aby Lexu udeřil do tváře, ale ona jeho ránu bez problémů zablokovala. Nevšimla si však, že z druhé strany k ní letí druhá pěst. Lexa schytala ránu přímo do obličeje. Zapotácela sebou, udělala pár kroků dozadu a přitiskla ruku na místo, kam ji Murphy udeřil. Po prstech jí začala stékala krev a já rychle vyskočila na nohy. 

Přispěchala jsem k ní a rychle přiložila kapesník na ret, který se jí díky Murphymu znovu roztrhl. Murphy k nám přistoupil, ve snaze nám pomoci, ale já ho zpražila svým pohledem. Murphy raději vylezl z ringu za Wickem a začali se znovu věnovat nováčkům.

„Jestli takhle budeš vypadat po každém tréninku..." Nepřestávala jsem tlačit kapesníkem na její ret „...tak ti to zakážu." řekla jsem přísně.

Lexa se zasmála a vzala si ode mě kapesník do ruky. „Neboj, jenom se dostanu do formy a Murphy bude po každém tréninku litovat toho, co teď udělal."

Za dva týdny jsou Vánoce. Skvělý. Jako každý rok, ještě pořád nemám žádné dárky a ani o ničem nevím. Seděla jsem ve škole v jídelně, s Octavií a Raven naproti sobě. „Co se děje Clarke? Problémy s láskou? Vypadáš, jako kdybyste se s Lexou právě rozešly." zeptala se Raven, která si všimla mé špatné nálady.

„Vánoce jsou jeden velký problém."

„Pročpak? Budou prázdniny, žádná škola. Mně to přijde skvělý." řekla Raven.

„A hlavně pořádná párty na silvestra." ozvala se nadšeně Octavia.

„Na to se těším taky..." zamumlala jsem „...ale nevím, co dál Lexe za dárek k Vánocům. S mámou si nějak poradím, ale s Lexou je to těžší." 

Láska si nevybíráKde žijí příběhy. Začni objevovat