Tinta Penulis

2K 187 23
                                    

TERIMA KASIH KEPADA YANG MENYOKONG PENULISAN SIS DARI AWAL HINGGA AKHIR

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TERIMA KASIH KEPADA YANG MENYOKONG PENULISAN SIS DARI AWAL HINGGA AKHIR

HOSTEL

Seperti yang kita (as reader) tahu, hostel atau lebih dikenali sebagai asrama terkandung seribu satu misteri mungkin kerana sejarah tempat tersebut. Mungkin tanpa kita sedar asrama atau hostel yang kita huni pernah menjadi tempat kurungan di zaman penjajahan kuasa asing sebelum merdeka. Mungkin ada kejadian berdarah yang pernah berlaku yang menyebabkan roh terikat dengan tempat tersebut atau memang menjadi tempat jajahan iblis dan syaitan.

Sebelum memasuki sesuatu kawasan kita dikehendaki tidak melakukan sesuatu yang biadap kerana bukan hanya kita yang menghuni kawasan tersebut. Terdapat 'sesuatu' yang lebih awal berada disitu lebih lama dari kita. Hendaklah memberi salam dan mengucapkan kalimah yang lembut dan sopan tanda kita menghormati 'mereka'.

Bagi yang baru berpindah ke rumah baru,hendaklah diadakan doa selamat bagi menghalau mahkluk yang kita tidak dapat lihat dengan mata kasar. Terkadang ada yang pernah lalui salah satu kisah didalam penulisan sis ini termasuk sis sendiri. Terdapat beberapa kejadian yang pernah sis lalui tetapi sis tidak menceritakannya dengan lebih terperinci kerana tidak mahu ada pihak yang terkesan hati.

Semua watak di dalam penulisan ini adalah rekaan semata-mata kecuali nama. Terima kasih kepada Su dan Az yang meminjamkan nama mereka didalam penulisan sis kali ini.

Insha allah jika tiada aral mungkin sis akan menyambung karya yang seterusnya.

TIADA CAS PREMIUM DIKENAKAN. ALL FREE KEPADA PEMBACA.

TERIMA KASIH KERANA MENYOKONG PENULISAN YANG TAK SEBERAPA INI. TANPA ANDA,DUNIA SIS TIDAK BERMAKNA.

HostelWhere stories live. Discover now