Zapytanie!

3.5K 49 6
                                    

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jeśli ktoś obserwuje mnie od dłuższego czasu, to wie, że moja przygoda z Wattpadem ma swoje wzloty i upadki.
Aczkolwiek mam do Was ogromną prośbę. 
Sytuacja, w której obecnie wszyscy jesteśmy (łączmy się Kochani w bólu, nam wszystkim jest ciężko:( ), jak i również to, że w najbliższym czasie zdaje maturę, wywołała we mnie chęć zbudowania historii.
Innej niż ta którą przeczytaliście.
W tym momencie osoby poniżej 16 roku życia, proszę o opuszczenie tego wpisu. Żeby nie było, nie jestem do Was uprzedzona, nie traktuje Was gorzej. Po prostu takie wymogi ma ode mnie Wattpad. Staram się być odpowiedzialną osobą, dlatego przed opublikowaniem tego wpisu sprawdziłam zasady na jakich muszę się opierać.
Do rzeczy.
Na moim profilu znajduje się drugie opowiadanie, do którego tutaj już zachęcałam.  Jest stworzona tylko krótka część tego co mam w głowie.
Przez czas, kiedy nie pisałam, zdecydowanie dojrzałam i poznałam wiele kwestii uczuciowych jak i seksualnych.
Chce stworzyć na podstawie tego drugiego opowiadania, coś dojrzałego, przepełnionego emocjami jak i erotyzmem. To ostatnie będzie tam szeroko opisywane, mimo że nadal będzie tłem dla emocji i uczuć.
Jeśli chcecie przeczytać coś odważnego, poruszającego i jednocześnie budzącego wszelkie zmysły zapraszam właśnie tam!
Mam do Was jednocześnie prośbę.
Nie lubię sępić i prosić, ale nie znoszę pisać do szuflady.
Proszę o promocję mojego profilu i opowiadania. Wśród znajomych i ludzi Wam bliskich. Polecajcie mnie, a na pewno moje starania i zaangażowanie w miarę tego, ile wy siły będziecie mi dawać, będą rosły.
Najpierw poczekam na jakikolwiek odzew od Was. Chce wiedzieć czy chcecie zobaczyć moje starania, przeczytać coś, czego ja nie miałam okazji doświadczyć na Wattpadzie.
Wyraźcie swoje zdanie w komentarzach, pod "Dotrę do Ciebie", bądź " My teacher is my lover". Chcę tworzyć coś dla Was. Stwórzmy tę historię razem! Czekam na Wasze komentarze.

#PS. Jeśli macie pomysł na promocję tego opowiadania, również czekam na propozycje ❤
#PS2 Ten sam wpis pojawi się w drugim opowiadaniu.

Liczę na Was,
angelAna12345

Dotrę do CiebieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz