Mám tendenci psát více příběhů najednou. Není to šílené?
Každopádně vám představuji Loviště stříbra a popela – společnost, která v sobě dřímá dvě zvířecí duše; lišky a vlky.
Mám zálibu v totemismu a astrologii, a jak jsem tak studovala lišku jako silové zvíře a totemového průvodce, napadlo mě, že právě lišky a vlci by mohli hrát ve světě velkou roli.
Příběh se bude odehrávat v alternativním světě ve dvacátém prvním století, kde každý člověk v sobě nosí instinkty a pudy buď vlka nebo lišky.
Nechala jsem se trochu inspirovat omega univerzem [omegaverse], kde lidé mají taky zvířecí vlastnosti, díky čemuž se tak i chovají a mají svá různá období (doporučuji bxb webtoon Love Shuttle, je to trochu mládeži nepřístupnější, ale... moje emoce vymřely, kdyby něco, jsem pod drnem).
Někdo v komentářích napsal, že ráda postavy připodobňuji ke zvířatům — možná na tom něco bude? Ráda chodím na astrologické přednášky jedné úžasné paní u nás ve městě a ačkoliv jsou přednášky dlouhé do nekřesťanských hodin, žeru to jako buchtičky s krémem. Možná že astrologie ve mně něco zanechala a ukazuje mi, že mohu vykročit i jinou cestou.
Že mohu své postavy připodobnit ku zvířatům jako bývá u čínského nebo našeho kalendáře. I my jsme zvířata, že ano (ráda bych se zeptala, co jste za znamení, ale... ne, klidně se pochlubte! Já jsem Kůň! *dětské nadšení*).
A teď... zpátky k příběhu.
• • •
Dva lidé, jež se neznají. Ale jeden jediný pohled v nich vyvolal bouři emocí, jež nemůže ani jeden z nich ignorovat.
Yax a Baine*.
Yax si žije klidným liščím životem, kdy se schovává v norách, je drzý, divoký, ale když mu dáte do náruče kotě, uvidíte, že i on má emoce, ale nikomu je nedokáže plně ukázat. Dokud nepotká Jeho.
Alfu, vlka, ochranku nočního klubu, který je majetnický a dominantní, s chladnou maskou a bílými prameny v černých vlasech. Ukáže své zlaté oči, jakmile potká lišku, po které začnou jeho instinkty hladovět tak moc, až bude děsit lidi ve svém klubu.
Neboť zvířecí feromony zvířat jsou nejsilnější a nejjasnější.
• • •
Snad se vám příběh bude líbit.
anne cane
[09042020]Baine* Změnila jsem jméno alfy z „Baneer" na „Baine", omlouvám se za zmatek. :)
ČTEŠ
Loviště stříbra a popela (PŘEPIS)
FantasyMusíte se přizpůsobit, abyste přežili ve světě, kde hierarchie je zákon. Nemůžete se ani změnit, neboť jste se tak již narodili a vaše vlastnosti se stávají vaším vnitřním bojem, ale zároveň přirozeností. Jste buď liškou nebo vlkem - alfou, betou ne...