23."Vecd"

8.1K 588 862
                                    

Hiss-i İntikam / 0

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiss-i İntikam / 0.23👑

16. Mayıs 2020

Vote +300 (Vote aşılmadıkça bölüm gelmeyecek 😉)

Yorum +700 ( Bin yorumdan bir anda 700 yorum düşürmemdeki husus, ben yorum okumak isterken emoji ile sınırı geçmeniz oldu.

Tek tek emoji atmanın pekale uğraştıcı ve zaman aldığı aşikar. Lakin, ben fikirlerinizi, duygularınızı daha çokta düşüncelerinizi merak ediyorum. Emoji değiş, yorumlarınızı okumak istiyorum. Umarım sözlerim yanlış anlaşılmaz😘 )

.....

"Birazdan nikah memuru gelir sözleri ardından arkasını dönüp gitmişti. Sessizliğe sıkışmış ve öylece arkasını dönüp, giden adamın arkasından bakışlarım ellerimin üzerine indirdim. Aslında çokta bir şey beklemem gerekirdi. Bana umut vermiyordu. Açıkçası bizden olmaz diyordu. Olacak hiç bir şeyde yapmamışken aslında olmasını beklemekte kendime yaptığım en büyük haksızlık. Yüzsüz biri değildim. Sevgi isteyecek biri hele hiç değildim. Sadece... İçimde bastırmaya çalıştığım sessizlik boğazımda koca bir yutkunmayı ağırladı. Bir anlık gaflet ya da boşluktu. Sonrasında sorduğum için kendime çokça kızmış, utanmıştım. Başım zeminde dakikalarca gezindi. Dakikalar sonunda ise bulduğum cesaretle odadan çıktım. Her şeye rağmen oldukça ürkek attığım adımların sonu, oturma odasındaki seslere doğru ilerledim.

"Şimdi kaç yıl yerim" sözlerin sahibi Egemendi. Az önce nikahımızı kıyan hoca tekli koltukta, Egemen ise hemen sağ tarafında geniş koltukta karşı karşıya oturmuşlardı. Uzun sakallarını sıvazlayan 40'lı yaşların ortasında, kafasında beyaz sarığı ile sabır çekercesine verdiği nefes ardında Egemene döndü. Kim bilir, bundan önce ne sorular sormuştu da adama bıkkınlık geçirmiş olmalıydı.

"Mübarek, cezai hüküm mü aldın, kaç yıl yerim ne? Müslümanın üzerine vazife olan nedir?Ümmet birliği, iman kardeşliği, tesanüd için çalışmak, İslam'ın, imanın şartlarını yerine getirip, ibadet etmek."

Egemen hocanın sözleri karşısında mavi gözlerini büyüterek, "Hocam çok şey saydınız. En iyisi biz kaderimize razı gelelim." diyerek, baştan kestirip atmıştı.

"Evladım saçmalama. Cehennem ahir zamanda yaşamak gibi değil. Öyle beylik sözler işe yaramaz" dedi. Egemen, hocanın sözleri ile derinden bir iç çekti. Sarı saçlarını karıştırırken bakışları parke zemini üzerindeydi. "Vallahi hocam ağzın güzel laf ediyor da burası cehennemden daha beter." sözlerini noktalamasıyla boynu büküldü. Bir anda değişen tavrı efkarlı bir hale dönüştü. Gülen yüzünün arkasında aslında dinmemiş bir acının varlığını hissettirmiş. Daha öncesinden Barlasın,"Dışarıdan herkes güler, kimsenin ne hissettiğini bilmeden" sözlerinde ne kadar haklı olduğunun ispatı olmuştu.

HİSS-İ İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin