Hiss-i İntikam / 0.13 👑
Rizan - Dökülen . . .
12.Aralık.2019
Kızıllığa karışan havaya diktim bakışlarımı, esen rüzgarın bedenime sunduğu ürperti hissiyle ellerimi birbirine sürttüm. Bütün gecenin düşünmenin sonunda akşam, sabah olmuştu. Odaya sığamadım, yattığım katın sonundaki balkonda zeminde otururken kendimi buldum. Dışarıda esen ağaçların egzotik görüntüsü kuğu görüntüsü gibiydi. Kollarını birbirine yaslayarak çöktüğüm duvar dibinden ayaklarımı kendime çektim.
İç çektiğimde üzerime bırakılan siyah hırkayla bakışlarım tam önümden geçerek demir korkuluklara duran adama düştü. Benim için mi bırakmıştı?
"Daha ne kadar orada oturmayı düşünüyorsun?"
Kalın dudaklarından dökülen sözleri beynimde yer edinen düşüncelerin hepsini balkondan aşağı atmak için işe yaramıştı. Gözlerimi hareket ettirdikten sonra karşımda ki adamı süzdüm. Karanlığın içerisine karışmış, katran gibiydi. Üzerinde siyah geniş paça eşofman, siyah beyaz çizgilerine sahip uzun kollu tweat tişört giymiş. Saçları her zaman ki gibi karışık, alnında dağınık duruş sağlamıştı.
"Üşümedin mi?" dudakları arasına kıstırdığı sigarasını sağ eliyle yakmadan önce esintiye siper alırken, sigaranın ucunu zippo yardımıyla ateşleyerek yaktı. Bakışları bedenimde dolandı. Dizlerimin üzerine adeta fırlattığı hırkayı almam için kaşı hafifçe kalktığında dizlerimden omuzlarıma kadar kapatacak şekilde kapattım.
"Üşümedim" karşımda hiç bir şeyi umursamıyormuş gibi sigara içen adamda döndüm. Havaya dağıttığı sigara kalkık burnundan aşağıya doğru adem elmasını kapladığında müthiş bir görüntüyü izlemiştim. Hafifçe bakışları üzerime düştü.
"Burnun kıpkırmızı olmuş " dedi.
Yeşil gözleri, gözlerimin içerisine düştüğü anda ısındım. O an üşüdüğümü hissetmiş ve bir bakışında ısınmıştım. Uyumak için yanan gözlerim şimdi oldukça canlı halde karşımdaki adamı inceliyordu. Çaprazımdaki duvara geçip oturduğunda sağ dizini kırdı. Dizi üzerine parmakları arasına sıkıştırdığı sigaralı elini bırakmıştı. Aramızda geçen kısa diyaloğun ardından bakışlarımı gökyüzünde kaybolmuş olan yıldızlara çevirdim. İç çekerek içimdeki yükün dinmesini istemiştim.
"Babam için, geleceğini söyledi" bakışlarım yüzüne düştüğünde ifadesini yoklama gereksinimi de sağlamıştım. Sessizce elindeki sigarasından son bir nefes çekti. "Yakında tanışacağımızı" sözlerimi noktaladığımda çenesi gerildi. Bakışları bana düştü ve sessizliğini sürdürerek, yüzüme baktı.
"Kendinle tartışman bu kadar uzun mu sürüyor" yönettiği soru karşısında gözlerim kırpıştı. Alnındaki saçlardan gözlerine ulaşman oldukça zahmetliydi. "Sana kim olduğunu sorduğunda söylemen gerekirdi" açıklamıştı. Lakin bu benim için oldukça gereksiz geldi. Gözlerindeki donukluğa rağmen gözlerim hırsla büyüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSS-İ İNTİKAM
ActionÖfkesine, hırsına, geçmişine kapılmış bir adam, "BARLAS KARAHAN " Geçmişinden habersiz, hırslı yeşil gözlere düşmüş genç bir kız, "HÜMEYRA ATABEY" Ilık bir esinti, intikamla yanan kalbe sarıldı. ... Bakışları altında bedenime değen elleri, benliğim...