33. "Kamus"

9.4K 578 2.3K
                                    

Hiss-i İntikam / 0

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiss-i İntikam / 0.33 👑

2000+ Yorum (Bol satır arası yorum. Emoji ile sınırı aşmayın, kızarım 🤨)

350+ vote (Olmadı 300 yapın ona da okeyim 🥴😂 )

13. Kasım. 2020

Puslu gök sise sarılmıştı. Bugün gökyüzü, ruhumu saran  kararsızlığım gibi kör bir düğüm atmıştı. Huzursuz daha çok çelişik haldeydim. Tıpkı hüznü ta en başında yüreğime çekmiş olmam gibi.

Ayağımın bağı kesildi yüreğimin çarpıntısı duraksadı. Oysaki heyecandan bedenim titremişti. Şimdi ise sığınağına çekilmiş tekne misali denize ayak uyduruyordum. Tepkisiz, donuk bir şaşkınlık da yosunları saran öfkeli ateşini izledim.

"Lanet olsun ki iyi olduğu söylediğin halde hüzünlü bakman canımı sıkıyor" dedi ve bir anda belimden tutup kendime çekti. Alnı, alnıma dokundu. Gözlerini kapattığında seslice yutkundu.

"Ben iyi değilim kızıl" demişti. Öyle garip bir andı ki bütün gün yerde mi, gökte mi olduğumun habersizliğin de ayakta güçle durmaya çalışırken ayak bağım çözülmüştü. Alnı, alnıma yaslı gözlerim kapandı. Birkaç saniyeye sarılı sessizliğimiz gözleri kapalı verdiği yorgun nefesin arkasında öyle çok mücadele yer etmişti ki ruhsuz tavrı rağmen bunu hissettim. Soğuk ve donuk olması, belimi saran elinin sıcaklığıyla büyüdü. Sonra bir an da bütün sihir bozulmuştu.

"İyi değilim, kızıl " Beynime dağılan sözler 4 gün öncesine aitti. Kalbimin, teklediği o anki görüntü şimdi damağımda yersiz bir tat bırakmıştı. O kısacık an, kaybolmuş gibi gözlerini açmasıyla yeşil bataklığına çekmişti. Ne geri gitmişti, ne de konuşmuştu. Eli belimde, alnıma dokunan alnının sıcaklığıyla mayışık, yeşil gözlerini izledim.

"Üşümüşsün içer gir" üzerimde kayan hırkanın ucunu tutup sağ omuzumu örttü. Aramızda geçen derin bakışların arasında ki en boş sessizlik olabilirdi. Usulca kafamı salladım. Ne yapacağımı, aramızda ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Geriye attığım bir adım aramızda ki teması sekteye uğrattı. Az önce belime sarılan, sıcaklığını henüz yitirmemişti.

İnce ve uzun ellerini cebine yerleştirmeden önce ensesini ağırca kaşıdı. Aramızda oluşan gergin sessizlik az önceki oluşan bağın pişmanlığını yüzünde aradığımda hissiz ve ruhsuz bakışları ile karşılaşmıştım. Her şeyi bir köşeye itelemiş, gözlerimi kaçırmıştım. Hırkanın kolların çekiştirmenin ardın da gözlerim merakla Barlasa tırmandı. Geri çekilmem ile sanki aramızda bağ bozulmuş, yerinde kavak yelleri esmişti. Bir anda konuşmuş bir an da sustuk. Heyecan ve utançla harmanlanan bedenim elimi nereye koyacağını şaşırmanın endişesinde aramız da oluşan saniyelik göz teması Barlas'ın tok sessi ile boşluğa çekildi.

HİSS-İ İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin