3."Veçhe"

7.8K 549 100
                                    

Hiss-i İntikam / 0

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiss-i İntikam / 0.03

Veçhe : Yön.

Karanlık, yalnızlığı örseler miydi?

24.08.2019 / 03:36

Gözlerimin kapalı olmasından mı, hissettiğim karanlığın pusluğunu göz kapaklarında yer ettiği için miydi? Belki de bu yüzden  gözlerimi  açmaktan  korkuyordum. Oysaki her gün kabuslardan uyanmak için can atardım. Lakin bu sefer ki kabustan daha  beter gibiydi, hissediyordum. Defalarca dilime ayet-el kürsi suresi dolandı. Saniyeler geçti, belki de dakikaları aşmıştım. Uyanmıştım ama  gözlerimi  açmak için cesaret güdüsünü eylemini üzerimde  bulamıyordum. Korkusuzluk duygusu babam öldüğünde yitirmemiş miydim?  Peki bedenime zehir gibi işleyen  korkunun hükümdarlığı neyin nesiydi?

Bedenime değen aracın soğuk betonla buluşmasıyla karanlık saniyelerde dönüp dolaştım. Ben kimdim? Adım neydi? Yağan  yağmurun yüzümü okşayan ıslaklığı burnuma ilişen toprak kokusu, kısa sürede beynimde tebelleş eden süreçte bilincim sisli. Sonrasında beynime kazınan sözler.

"Cehennemime hoş geldin? "

Kendime gelmem için yeterli olan sözlerle anlık bir şok dalgası bedenimi  talan etti. Hızla gözlerim açıldı. Karanlık bir oda beklerken aydınlık küçük bir odayla karşılaşmıştık. Bedenimde yer edinen uyuşukluk dalgasıyla bedenimi yukarı çektim, yattığım yatakta beraberinde gıcırdadı. Gözüme çarpan yerdeki parkelerin bir kısmı çöküp ayrılmış , duvarların su ve küfle karışıp kendini  salmıştı. İleride tam karşımda krem renkli boyası soyulmuş, kapı örtüktü. O an kapımı küçüktü bana mı öyle geldi anlayamadım. Üzerimde  eski rengi atmış battaniye örtülüydü. Bu havada sıcaktan ter basması gerekirken nedensizce üşüdüğümü hissettim.

Boş bir odaydı. Bir yataktan başka hiç bir şey de yoktu. Neden buradaydım, niçin buraya geldi mi düşünüyordum lakin, hiç bir çıkar sonuç  bulamadım. Gözlerimi yorgunca kırpıştırdım. Bedenimde yer edinen sızı, uzun süredir uyuduğumun delaleti olmalıydı. Saatler önce araba çarpmıştı, kendime bakmak yerine etrafı incelemiştim. Bedenime durumumu dahi bir göz atmazken, merakla durumumu yoklamak için bakışlarım dolandı.  Şükür ki hiç bir hasarla karşılaşmamıştım. Kırık, çıkık yoktu lakin, bedenimde yer edinen uyuşukluk bütün vücudumu  karınca  istilasına bırakmıştı. Yataktan kalkıp buradan gitmeli miydim? Günlerden  neydi? Acaba evime ne kadar  uzaktım? Ezan okunmuş  muydu, sorusunun ardından Bilal'i hatırlamak acıyan yaramı sızlatmıştı. Gözlerimi birkaç defa kapattığımda zemine dokunan ayak sesleri duydum, uyumak istedim. Birkaç adım hafızamda cehennemine hoş geldin sözlerini yankılamıştı. Sebepsizce ürktüm.

Adım sesleri yaklaştıkça yatakta büzüldüm. Sırtım sıvası dökülmüş, duvara dokundu. Sessizce ve titrekçe büzülmem yatağın bu kız uyandı damgasını vurduğunu belirten gıcırdamasını sağlamıştı. Battaniyeyi üzerime  çekerek dış kabanım üzerimde olmasına rağmen sanki çıplakmış gibi her yerimi kapatmanın derdindeydim.

HİSS-İ İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin