İyi Okumalar!..
Her şey oldukça iyi hazırlanmış,kameralar her yere yerleştirilmişti.Sadece ben ve Demet'de kulaklık vardı,daha iyi saklayabilmemiz için."Aa Alçin?"soru sorarak Alçin ve Oğuz'un yanına yaklaştı bir kız.
Tokalaşıp sohbet etmeye başlayınca bakışlarımı onlardan çekip tekrardan etrafa göz gezdirdim.
Önce yapacaklarını izleyip,gecenin sonunda da paket yapacaktık ama yapacakları her neyse,mutlaka bunun kanıtını bulmalıydık.
"Ya hiç bir şey yapmazsa?"Demet'e döndüm,o ihtimal de vardı ama biz zaten onu önünde sonunda alırdık.
"Etrafa yayıldık, izleyeceğiz."sakin tavrıyla dikkat çekmeden etrafı incelemeye koyuldu Fatih.
Bakışları bir yerde durunca bana bir bakış atıp tekrar aynı yöne döndü sırıtarak."Seninki tehlikeli sularda."baktığı yere döndüm.
Hemen önümüzde bir kadın, gülümseyerek bir şeyler söylüyordu Kartal'a.Olmaz,bu kadının bakışları hiç hoşuma gitmedi."Ne benim ki ya?"birkaç adımda yanlarına gidip nazikçe Emre'nin koluna girerek kadına bakışlarımı diktim.
"Görüşmemi yapıp geldim tatlım, sıkılmadın değil mi?"içimden başka bir Hazal çıktı yeminle.
Esmer kadın, yüzünü asıp tekrar Emre'ye döndü."Tanıştığıma memnun oldum."bana sırıtıp elini uzatınca,benim Emre'nin yerine elimi uzatasım geldi ama vazgeçtim, bakalım asıl kişimiz ne yapacak?
Kadın, çaktırmadan elinde ki peçeteyi kadehin arkasına sıkıştırıp Emre'ye bir bakış attı fakat tabii ki benden kaçmadığını da fark etmedi.
Kartal,bana sırıtıp kadına dönünce istemsizce kaşlarım çatıldı ama hemen düzelttim.
"Bende."kadının eli havada kalınca hızla çekip asık suratıyla yanımızdan ayrıldı."Neymiş bu kadının derdi?"diye sorunca gülüp yakalarını ukala bir şekilde düzeltti.Hemen havalara giriyor ya, şuna bak!
"Yani,bu kadar tatlı bir adamı kaçırmak istememiş herhalde."gülümseyip,yaklaştım."Bu tatlı adam çoktan kapıldı ama?"bana döndü,o mükemmel yeşil gözleri adeta parıldayarak.
"Ben öyle göremiyorum ama,"yüzünü asıp geri çekildi."Neyse."darlandım yine ya, açma işte şu konuyu.
"İyi, alırsın o zaman o peçeteyi."bakışlarımı çekip etrafa göz gezdirmeye başladım.Ben aslında,onu başka kişilerden kıskanmam çünkü zaten onun beni sevdiğine eminim ama yine de yalnız bırakmamak da fayda var tabii ki.
"Ama ya!"isyankâr bir sesle bana dönen Kartal'a yöneldim."Şu tipe darılamıyorum ki ben.Haksızlık bu."güldüm, aynı konu kendisi için de geçerliydi.
Böylesine bal bir surata nasıl kızılır ki?
Hahh işte,hedef tam karşıdaydı.Tıpkı fotoğrafta ki gibi;siyah saçlı, kahverengi gözlü 180 boylarında biriydi.
Onun olduğu yere göz gezdirdim.Sağ tarafta ki kapının biraz ötesinde ki adamın baktığı yöne baktım, başka bir adamla bakışıyorlardı.
Hemen sonra kapının orada ki adam kapıdan içeriye girince Emre'ye döndüm."Ben bakıyorum."arkamdan söylediklerini bile duymadan dikkat çekmeyecek bir şekilde kapıdan içeriye girdim.
Karşıma kulağında kulaklık olan, takım elbiseli bir adam çıktı.Muhtemelen koruma falandı."Hanımefendi,buraya giremezsiniz."yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK
Aksi"Senin en güzel süsün,Türk oluşun." ... Önümdeki M-16'ya bakmaya devam ettim. "Ya sen şehit olup gideceksin.Yada ben," Ona döndüm.Sustu,iki deli asker için bu aşk çok fazlaydı. Elimi tuttu, gülen yüzüyle. Gözlerini,gözlerime kilitledi."Birlikte şehi...