Penghargaan

3.5K 128 12
                                    

Alhamdulillah. Sudah habiss. Aaaaa rasa nak nangis laa🥺

1. Terima kasih.

Terima kasih banyak-banyak kepada yang membaca dari awal sampai akhir sama ada yang aktif mahupun tidak. Ribuan terima kasih juga kepada yang vote dan yang memberi komen-komen yang bermotivasi. Sebab andalah saya bersemangat untuk menyambung setiap bab. Padahal dulu dah give up dah. Malas nak buat. Tapi akhirnyaaaaa sis buat sampai habis. Setahun lebih weh baru settle. Terima kasih. Sayanggggg kamuuuu semuaaaa!♥️

2. Komennn

Sis nak tahu juga apa perasaan korang bila dah habis. Komen dekat bawah ya!  InsyaAllah sis akan reply SEMUAAA komen korang. Yang sebelum-sebelum ni tak reply sebab tak tahu mcm mana nak react. Bila baca komen korang tu hmm tersenyum sendiri sis hehe. Terima kasih buat saya tersenyum sorang-sorang haha.

3. Cliche

YAAA saya tahuuu cerita ni tersangatlahh clicheeee. And jalan ceritanya agak cheesy dan ringan. Kalau ada yang terasa cringe tu saya minta maaf awal-awal ahahahaha sebab saya sendiri pun tergelak bila baca balik. Tak sangka aku se-cringe ini hahaha. ANDD OBVIOUSLY masalah diorang ni settle dengan smooth aje. Korang mesti perasankan benda ni. Tapi itu lah. Itulah benefit kahwin dengan perempuan yang matured. Actually matured ni bukan ikut umur tapi sesiapa pun boleh jadi matured base on perjalanan hidup dia.

4. Terlalu simple dan banyak yang tak jelas.

Yes I know it! For example diorang punya kisah silam. I didn't put much in this story right? Bukannya apa. Kisah silam diorang tak penting Yang penting sekarang apa yang akan jadi in the future ahahah. I know ramai yang curious. So do I! And I didn't put much detail about Hariz. Yess I knoww.. takpee sequel nanti banyak citer pasal Hariz. Hmm takdelah banyak sangat tpi nnti korang tahulah siapa Hariz tu and kenapa anak dia panggil Hani mama. Aaaa I dowon ingatkan korang balik pasal ni ahahah nnti korang curious terlebih. Hahaha.

5. Sequel

Yes! Sebenarnya nak sambung panjang lagiiii tapi hmm Hani kan dh berhenti and tak jadi lecturer. So tajuk dia nnti tak jadi 'lecturer paling comel' laa nnti jadi tajuk lain pula. InsyaAllah kalau ramai yang mahuuu sis akan buat sekuel. Nama username pun @sequelstory ofc laaa akan ada sekuel. Cumaa kena kumpul semangat & motivasi dari ramai orang dulu. Hehehe. Maybe ramai yang akan tahu more detail about masa silam Uwais and Hani dalam sekuel nanti. Anddd the future ofc.

7. Dani, Luq and Aurora

Kalau yang nak tahu pasal diorang hmm bolehlah baca. How they meet and how they fall in love. Tapii hmmm Lecturer Paling Comel ni dh spoiler dia end up dengan siapa. Takpee sbb tu bukan ending dia hehehe.
Bacalah 'Encik Bad Boy' kalau rajin ya. Saya tak paksa sebab saya pn pembaca juga hihi. Faham sangat sebab kadang-kadang tu ada je cerita yng tak kena dengan jiwa kita. I know. I feel you my lovely readers. Hehe.

Okey tu je. Thank you so much for your supporting!!!!! I appreciate it a lotttt!!! Terima kasih. Siapa yang dah habis baca smpai sini tapi tak vote tu. Pergi vote sekarang! Hehehe.

Bye! Assalamualaikum.

28/5/2020

Lecturer Paling ComelWhere stories live. Discover now