Part [85] အတိတ္ေန႔ရက္မ်ား _ ၄၃ [ Zawgyi + Unicode ]

675 84 22
                                    

Zawgyi


“ ဒီလက္​ဖက္​​ေျခာက္​က ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ နတ္​ဆရာနီ​ေတြ အထူးစိုက္​ပ်ိဳးထားတဲ့ လက္​ဖက္​​ေျခာက္​ပဲ .. အနံ႔အရသာနဲ႔ ျပည္​့စံုရံုမက နွလံုးက်န္​းမာ​ေရးအတြက္​လဲ အထူး​ေကာင္​းမြန္​တယ္​ ..
ဒီမုန္​႔​ေယာင္​ရဲ႕ ဘာမဟုတ္တဲ့ ​လက္​​ေဆာင္​​ေလးကို လက္​ခံ​ေပးဖို႔ ​ေမွၽာ္​လင္​့ပါတယ္​ .. ”

“ ဒီ​ေလာက္​တန္​ဖိုးႀကီးတဲ့လက္​​ေဆာင္​ကို ဘယ္လိုျငင္းလို႔ျဖစ္​ပါ့မလဲ .. ၀မ္​း​ေျမာက္​၀မ္​းသာပဲ လက္ခံရမွာ​ေပါ့ .. ”

“ ​ေက်းဇူးပါ လန္​သခင္​​ေလး ၁ .. ”

“ ဒါမဲ့ ​ကူးစူးလန္​က အရာရာျပည္​့စံုၿပီးသားမို႔ .. ေနာက္ေန႔ေတြ​ အပင္​ပန္​းမခံနဲ႔​ေတာ့ .. ”

“ မုန္​႔​ေယာင္​ရဲ႕ ​သိတတ္​မႈပါ .. အပန္​းမႀကီးပါဘူး ..
လန္သ​ခင္​ေလး ၁ စိတ္​ထဲမထားပါနဲ႔ .. ”

“ ... ”


________________________


“ ဒီ​ျခံဳလႊာက အရမ္​းပါး​ေန​ေပမယ္​့ လန္သခင္​ေလး ၁ ကိုေတာ့​​  ႏွင္​းဒဏ္​က​ ကာကြယ္​​ေပးႏိုင္​ဖို႔ ​ေမွၽာ္လင့္ပါတယ္​ .. အဟြတ္​ .. ”

“ ရတယ္​ မုန္​႔​ေယာင္​ ..
ငါအဆင္​​ေျပတာမို႔ မင္​းအတြက္​ပဲသံုးလိုက္​ .. ”

“ မဟုတ္​တာပဲ .. လန္​သခင္​ေလး ၁ အတြက္​ ရည္ရြယ္ၿပီး ရက္​ထားတာမို႔ .. မုန္​႔​ေယာင္​ရဲ႕​ေစတနာကို မျငင္​းလိုက္​ပါနဲ႔ .. ”

“ ... ”


________________________


“ ​ေဆးဖ​ေယာင္​းတိုင္​အသစ္​​ေတြ ထပ္​ယူလာခဲ့တယ္​ ..
အရင္​့အရင္​ နွလံုး​ေအး အ​ေမႊးတိုင္​​ေတြအစား ဒီဖေယာင္းတိုင္​က ပိုၿပီး အက်ိဳးအာနိသင္​႐ွိတယ္​ .. တစ္ေနကုန္​လံုး စိတ္ၾကည္​လင္​ၿပီး ညဘက္​ဆိုလဲ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္​ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္​​ေစနိုင္​တယ္​ ..”

“ မုန္​႔​ေယာင္​ .. ”

“ မျငင္​းပါနဲ႔ .. လန္​သခင္​​ေလး ၁ ၾကည့္ရတာ ​အခုရက္ပိုင္​း စိတ္​ဖိစီး​ေနတယ္​ထင္​မိလို႔ မုန္​႔​ေယာင္က အထူး​သီးသန္​႔ စီရင္​လာခဲ့တာကို .. ”

ꜰ ᴏ ʀ ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ᴍ ᴏ ʀ ᴇ 「 ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ 」Donde viven las historias. Descúbrelo ahora