Ne Anlatıyor Bu Kitap?

139 1 0
                                    


          Öncelikle bu kitabın içeriğinden bahsedeceğim...

Kitabımda para kazanmak için gereken temel aşamaları ele alacağız. Özellikle az sermaye ile iş kurmak isteyenler, para biriktirip tutumlu olmak isteyenler, yeni ve özgün girişimcilik fikirleri arayanlar, kendi işinin patronu olmak isteyenler, kazançlı iş fikirleri arayanlar  için yazdığım bu kitap umarım hayatınızda olumlu etkiler bırakır.

Bu kitapta dönemin en zengin iş adamlarının nasıl sıfırdan en tepeye ulaştıklarını öğrenip kazandığımız bilgileri kendi durumumuza göre harmanlayıp kendimize uygulamayı öğreneceğiz. Bu kazandığımız bilgilerle deneyimler kazanıp bu deneyimlerin size nasıl para kazandıracağını öğreneceğiz. Nasıl para biriktireceğinizi ve nasıl tutumlu olunacağını öğreneceğiz.

Şunu unutmayın ne kadar kötü olursak olalım bir şeyler yapmak için hiç bir zaman geç değildir. Bu kitap belki de hayatınızın en büyük yatırımı olacaktır. Kitapçıdan aldığınız 100 sayfalık bir kitap hayatınızı ne denli değiştirebilir sorusuna cevap olan bu kitabı gerçekten anlayarak öğrenerek ciddiye alarak içerisinde ki yöntemleri ve fikirleri uyguladığınızda hayatınızı kökten değiştireceğine emin olabilirsiniz.

Para kazanma konusunda tavsiyeler, fikirler, öneriler, dikkat edilmesi gerekenler hepsi bu kitapta hadi başlayalım....

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin