En Çok Para Kazandıran İşler

7 0 0
                                    


38- Danışmanlık Hizmeti Sunmak

Danışmanlık hizmeti sektörü, profesyonellere ve uzmanlara son derece makul iş fırsatları sunuyor. Önümüzdeki yıllarda pek çok farklı faktörden ötürü tavan yapacağına inanılan sektöre ilişkin olası değişikliklerin bazılarının olumlu, bazılarının ise işsizlik oranındaki artış, yüksek enflasyon veya girişimcilik eğilimindeki artış gibi olumsuz sebepler olacağı söyleniyor.

Bu sektöre atılarak insanlara problemlerini çözmek konusunda yardımcı olabileceksiniz. Üstelik pek çok alanda danışmanlık hizmeti sunabilmeniz mümkün: Eğitim, iş bulma, kariyer ve müşteri danışmanlığı hizmetleri verebileceğimiz örnekler arasında yer alıyor.

39- Katılımcı Ekonomi İş Fikirleri

Katılımcı ekonomi modelini temel alan iş fikirlerinin gelecek yıllarda büyük bir başarıya ulaşacağı tahmin ediliyor. Airbnb, UBER, Udemy ve Yemek Sepeti bu tarz iş fikirlerinin en canlı örneklerini oluşturuyor. Bu tarz işler, yalnızca müşterilere yardımcı olmakla kalmıyor, hizmet sağlayıcılarına da destek oluyor; karşılığında da komisyonlarını alarak hizmetlerini sunmayı başarıyorlar.

Katılımcı ekonomiye yönelik bir iş fikrine sahip olanların bu işin iyi bir planlama ve yatırım gerektireceği gerçeğini unutmamaları gerekiyor.

40- Yenilenebilir Enerji Malzemeleri

Dünyanın ne denli büyük bir hızla geliştiği ortada. Ancak, halen daha pek çok sorunla uğraşıyoruz. Bu sorunların en büyüğü ise enerji üretimi. Enerji üretimi pek çok ülkenin baş sorunu, özellikle de yükselen pazar değerine sahip ülkelerde. Enerji üretebilmek için bazı Asya ülkeleri halen daha hidroelektrik, nükleer veya termal enerji santrallerine güveniyor. Halbuki bu santrallerden elde edilen enerjinin çevreye zararının büyük olduğu gerçeği uzmanların dilinden bir an olsun düşmüyor.

Bilim adamları da yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelip çevremizi korumamız gerektiğini vurguluyorlar. Anlayacağınız, orta ölçekli bir işe atılmak isteyenleriniz için bu sektör bulunmaz bir fırsat. "" başlığı altında toplayabileceğimiz pek çok iş fırsatı mevcut. En düşük bütçeyi ve deneyimi gerektirecek, doğru iş fikrini seçin ve bir an evvel işe koyulun.

41- Yaşlılar için Ev Bakım Hizmeti

Yaşlılık tek kelimeyle altın çağdır. Nüfus artışı sebebiyle ev bakım hizmetleri sektörü gelecek vaat eden iş fikirlerinden birine dönüşmüş durumda. Söz konusu servisler; ev hemşireliği, ev temizliği veya ev arkadaşlığı gibi hizmetlerden oluşuyor.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin