En Çok Para Kazandıran İşler

8 0 0
                                    


12 – Bilgi işlem destek hizmetleri

Evet, genel anlamda bilgisayar teknolojisi şüphesiz şekilde çok para kazandıran iş alanlarında biri ancak bilgi işlem hizmetleri çok daha iyi performans gösteriyor. İster yerinde yönetim sistemleri olsun, ister sistem tasarlama olsun bu alandaki satış büyümesi geçen yıla göre %15 arttı. Sanal suçlar ve DDOS saldırıları yükselişe geçtiğinden şirketlerin veri korumaya, ihlallere ve güvenliğe yönelik endişeleri her geçen gün artıyor. Bu nedenle şirketlerin bilgi işlem destek şirketlerine akın etmesi hiç de şaşırtıcı değil.

13- Muhasebe hizmetleri

Muhasebe resesyondan etkilenmeyen sektörlerden biridir. Mümkünse güvendiğiniz ve sizi şahsen tanıyan insanlarla iyi iş ilişkileri kurun. Muhasebe alanında deneyim sahibi olmanız avantaj sağlasa da, muhasebe firması açmak için birine ihtiyacınız yoktur. Yanlış işler yapmak yerine lisanslı bir profesyoneli işe alabilirsiniz. Ancak yine de çok fazla sorumluluk almanız gerekeceğinden, bulanık sulara dikkatli bir şekilde dalmanız gerektiğini aklınızdan çıkarmayın.

14 – Mimarlık firmaları

İster inanın ister inanmayın, birkaç sene öncesine kadar dibe vuran bu sektör hızlı bir geri dönüş yaptı. Bu sektör geçtiğimiz 12 ay içinde peyzaj mimarlığından etüde, haritacılıktan teknik resim hizmetlerine kadar hiçbir yavaşlama işareti göstermeden %14 büyüdü. Mimarların yardımıyla kendine gelen gayrimenkul piyasasının bu artıştaki etkisi çok büyük.

15- Akıllı ev sistemleri

Akıllı telefonlarla birlikte akıllı ürünlerin hayatımızı istilası hız kazandı. Akıllı ev sistemleri de akıllı ürünler pazarında büyük bir pay sahibi. Çok para kazanmak istiyorum diyenlerin gözardı etmemesi gereken bir alan.

16- Tasarruf cihazları

Teknolojinin gelişimine bağlı olarak enerji ihtiyacı da her geçen gün artıyor. Enerji ihtiyacına paralel olarak enerji üretimi artmadığında ise enerji daha pahalılaşıyor. Faturaların kabarık gelmesi de insanları tasarrufa yönlendiriyor. Bu sebeple enerji tasarruf cihazları sektörü iş kurmak isteyenler için büyük bir cazibe merkezi konumunda. Hatta bazı bayilik veren firmalar çok cazip fiyatlarla ve yüksek kazançlarla iş fırsatı sunuyor.

17- Abonelik Kutuları

Şimdiye kadar abonelik kutuları ile ilgili hiçbir şey duymadıysanız muhtemelen mağarada yaşıyorsunuz.

Özetle: Müşteri sizin servisinize üye oluyor ve siz de farklı ürünleri toplayarak genelde aylık olarak müşteriye gönderiyorsunuz. Bu yöntem genelde oyunlar, kırtasiye ya da şekerleme alanlarında kullanılıyor ve her kutunun içeriği sürpriz olarak kalıyor. Oldukça eğlenceli bir konsept ve bu nedenle de popülerliği günden güne artıyor.

Bu iş fikri yeni başlayan girişimciler için oldukça ideal. Henüz kullanılmamış çok fazla ürün çeşidi var. Piyasadaki boşlukları araştırıp abonelik sistemini kullanabilirsiniz.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin