En Çok Para Kazandıran İşler

7 0 0
                                    


32- Dış Kaynak Kullanımı

Araştırmalar gelecekte iş fikirleri ile birlikte iş ortamlarının da değişeceğini söylüyor. Geleceğin parlayan yıldızları arasında dış kaynak kullanıma ilişkin işler de var.

Forbes, birçok ülkede kişilerin %50'sinin bağımsız çalıştığını ve kendi küçük işletmelerinden para kazandıklarını ortaya çıkardı.Ancak, bu işin bir de kötü tarafı var; yerli çalışanlar kullanıldığında yüksek işletme giderleri sebebiyle iyi bir kar geliri elde edilemiyor. Başlangıç masraflarını azaltmak ve maksimum kar sağlamak için işletmeler, projelerini hayata geçirirken gelişmekte olan ülkelerdeki insanlardan yararlanma, yani dış kaynak kullanma yoluna gidiyorlar. Çünkü söz konusu ülkelerde operasyonel masraflar ve üretim giderleri nispeten daha düşük. Çin ve Hindistan bu konuda iyi bir örnek teşkil ediyor.

Aynı zamanda gelişmekte olan Pakistan, Hindistan, Çin ve Filipinler gibi ülkelerden insanlar freelance çalışarak da hatırı sayılır paralar kazanıyorlar. Bu tarz kişiler hizmetlerini çevrim içi olarak sunuyor ve iş hacimlerini günden güne geliştiriyorlar. Örneğin, bazı şirketler çağrı merkezi hizmetlerini gelişmekte olan ülkeler aracılığıyla dış kaynaklandırıyorlar. Bugün Hindistan çağrı merkezi sektörünün kalbi olarak kabul ediliyor. Bunun anlamı şu, Hindistan'da freelance işler de geleceğin en iyi iş fikirlerinden biri olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Uzmanlar dış kaynaklandırmanın da, freelance işlerin de düşük sermaye ile başlatılabilecek geleceğin en iyi iş fikirleri arasında olduğu konusunda hem fikirler. Bu işe girişmek için ihtiyaç duyacağınız iki şey var; internet bağlantısı ve sahip olduğunuz özel yetenek.

33- Nesnelerin İnterneti(IOT)

IOT, Nesnelerin İnterneti, insanlar tarafından kullanılan her nesnenin internet bağlantısına sahip olup veri alımı ve gönderimi yapabilmesi anlamına geliyor.

Araştırmacılar, bu endüstrinin 2025 yılına kadar 4 trilyon dolar ile 11 trilyon dolar arasında değişen değerde bir iş potansiyeli yaratacağı iddiasında. İster inanın ister inanmayın, gelecek yılların en iyi ve en çok kazanıdıracak internet tabanlı iş fikirlerinden biri bu.

Son yıllarda teknolojide hızlı gelişmeler kaydedildiğini gözlemliyoruz, özellikle de akıllı telefonlar ve mobil uygulama dünyasında! Ofisinize mi gitmek istiyorsunuz, UBER veya LYFT kullanarak taksi çağırabilirsiniz. Hava durumunu mu merak ettiniz? Gelecek günlerin hava tahminlerini içeren mobil uygulamalara bakıp olası hava koşulları için önlem alabilmeniz mümkün. Bir diğer örnek ise giyilebilir fitness cihazları ve akıllı termostat uygulamaları. Özetle, insanlar kişisel rahatlık ve konforlarını sağlamada teknolojinin nimetlerinden sıklıkla yararlanıyorlar.

Eğer bilgisayar programcısı ya da yazılım geliştirme uzmanı iseniz, geleceğin icat fikirlerine bir göz atmalı ve insanlara günlük rutinlerinde yardımcı olacak yeni akıllı telefon uygulamaları yaratmaya çalışmalısınız.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin