İş Fikirleri

10 0 0
                                    

Oyuncak Yapmak

Plastik veya boyalı malzemelerden oluşmayan oyuncaklar ilgi görmeye başladı. Lisanslı ürünlerin ne kadar pahalı olduğunu hepimiz biliyoruz.

Bu oyuncaklara yüksek bir ücret ödemek istemeyen kişilerse çocukları için kendi oyuncaklarını yapmaya başladılar. Oyuncak yapma becerisine sahip olmayanlar için de sizler bu işi üstlenebilirsiniz.

Eğer el beceriniz yüksekse çeşitli malzemeleri kullanarak oyuncak yapabilirsiniz. Bez bebekler, ahşap arabalar ve Legolar gibi birçok oyuncağı, el becerinizden faydalanarak yapabilirsiniz.

Doğru bir şekilde pazarlamayı da becerirseniz düzenli bir işe çevirebilirsiniz. Ama sağlığın ön planda olduğunu hiçbir zaman aklınızdan çıkartmamalısınız.

Resim Yapmayı Öğretin

Resim yapmayı hepimize sevdiren Bob Ross, belki de bazılarımıza kariyerini bu yönde geliştirmesi için daha fazla ilham kaynağı olmuştur.

Eğer resim yapmayı iyi biliyor ve bu konuda başkalarını da eğitebileceğinizi düşünüyorsanız işte size bir iş fikri daha...

Sadece atanmayı bekleyerek zaman geçirmek istemiyorsanız sizin gibi resim yapmayı öğrenmek isteyenlere ders verin.

Makul ücretlerle işe başladıktan ve belli bir isim yaptıktan sonra daha iyi bir kazanç elde edebilirsiniz. Hatta ileride işleri büyütüp kendi kursunuzu açabilir, başka eğitmenlerle bir sanat okulu kurabilirsiniz.

Müzik Çalmayı Öğretin

Herhangi bir enstrümanı çok iyi çaldığınızı düşünüyorsanız ve birilerini bu yönde eğitebileceğinize inanıyorsanız bundan kazanç sağlayabilirsiniz.

Tıpkı resim yapmayı öğretmek gibi sizde kendinize öğrenciler bulabilir, belli bir isim yaptıktan sonra işleri büyütebilirsiniz.

Yabancı Dil Öğretin

Eğer çok iyi derecede herhangi bir yabancı dil biliyorsanız kazanç sağlamak için siz de altın bileziğe sahip kişilerdensiniz.

Artık sadece İngilizce biliyor olmak sıradan bir kabiliyet haline gelirken, Uzak Doğu dilleri popüler olmaya başladı. Yani İngilizcenin yanında Çince, Japonca, Almanca, İtalyanca, Rusça gibi bir dile daha sahip olmak gerekiyor.

İşte siz de bu dillerden herhangi birini veya birkaçını biliyorsanız ve başkalarına öğretebileceğinizi düşünüyorsanız bundan gelir elde edebilirsiniz.

Araba Kullanmayı Öğretin

Araba kullanmak, trafik kurallarının hiçe sayıldığı günümüzde cidden zorlaştı. Siz kurallara uysanız bile başkaları yüzünden tehlikeli durumlarla karşılaşabiliyorsunuz.

Sürücü kurslarında alınan eğitimler ise bu deneyimi kazanmak için yetersiz kalıyor. Birkaç dersten sonra ehliyet alabilirsiniz; ama trafiğe çıktığınızda gerçekle yüzleşirsiniz.

İşte bu noktada bir iş fikri doğuyor. Deneyimli ve iyi bir sürücü iseniz acemilere trafikte araba kullanma eğitimi verebilirsiniz.

ÖNERİM; çevresi geniş birkaç öğrenci bulmaya çalışın ve bunun nimetlerinden yararlanın.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin