En Çok Para Kazandıran İşler

6 0 0
                                    


34- Ortak İş Alanı Kullanımı

Geleceğin ofis trendleri de değişiyor. Yüksek kira masrafları sebebiyle küçük ölçekli bir işletme için ayrı bir ofisin masraflarını karşılayabilmek bir hayli zor. Bu nedenle günümüzde insanlar paylaşımlı ofis alanlarında çalışma fikrine daha sıcak bakıyorlar. Bu hem işletmelerin kira masraflarını azaltıyor, hem de onlara uzmanlık alanlarını, bilgi birikimlerini ve sahip oldukları becerileri paylaşma olanağı sunuyor.

Uygun bir mekâna sahipseniz burayı ortak iş alanı kullanımına açmak düşük bir sermaye ile başlatabileceğiniz, kar oranı yüksek bir iş fikri olacaktır.

35- Gayrı Menkul/Emlak Sektörü

Şehirleşme oranındaki hızlı artış, her yıl binlerce insanın şehirlere akın etmesine sebep oluyor. Bu göçün perde arkasında iş bulabilmek veya hayat standartlarını yükseltmek gibi pek çok sebep mevcut. Bu eğilim sebebiyle, masrafı karşılanabilir evler bulma ihtiyacı da her geçen gün artıyor.

Emlak sektörü bu alanda hizmet sunup komisyon alan emlakçılar, brokerler(simsarlar) ve inşaat şirketleri için de harika iş fırsatları sunuyor. Emlak ofisi açmak geleceğin kazandıran işlerinden biri olabilir. Bu işe atılmak istiyorsanız işe ilişkin belli bir deneyime ve bölgenizde iş yapabilmek adına bir izin veya lisans belgesine sahip olmanız şart.

36-Tüketim Ürün ve Hizmetleri Sektörü

Uzmanlar, 2030 yılına kadar orta sınıf nüfusunun 3 milyarı bulacağını iddia ediyor. Orta sınıf nüfusunun günden güne arttığı ülkeler 'yükselen ekonomi pazarları' olarak anılıyor.

Orta sınıfın nüfusundaki bu hızlı artış tüketim malları ve hizmetlerinin de hızla tüketileceği anlamına geliyor. Böylelikle, bu sektöre atılıp küçük ya da büyük ölçekli bir işletme açma niyetinde olanlarınız için bulunmaz bir iş fırsatı oluşmuş oluyor.

Bu iş fikrini hayata geçirdiğinizde; mağaza zinciri oluşturmak, ürünleri ithal veya ihraç etmek gibi farklı pek çok yöntemle küçük bir girişimci olmaktan çıkıp işleri ilerletebilmeniz mümkün.

37- Sağlık Bakım Hizmetleri

Sağlık bakım endüstrisi de geleceğin parlayan yıldızlarından. Gelecekte koruyucu ilaç üretimi hızla artarken, genel sağlık hizmetleri uygulamalarının yerini bireysel sağlık hizmeti uygulamalarına bırakacağı öngörülüyor.

Yapılan araştırmalar, geleceği parlak her 20 iş fikrinin en az 10 tanesinin sağlık bakım hizmetleriyle ilgili olduğunu ortaya çıkardı. Sektörün yakın gelecekte milyonlarca yeni iş alanı yaratacağı iddia ediliyor. Sağlığa yönelik bu eğilim, nüfustaki hızlı artışın beraberinde getirdiği bir sonuç. İşte bu yeni iş eğilimi, sağlık bakım endüstrisini de aynı oranda etkileyecek. Bu sektöre atılanların, yaptıkları yatırımı kat be kat fazlasıyla geri alacağı kesin.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin