İş Fikirleri

6 0 0
                                    

İstiridye Yetiştirin

Kıymetli deniz ürünlerinden biri olan istiridye, kendi işini kurup kazanç sağlamak isteyen kişiler için iyi bir gelir kapısıdır.

Deniz kıyısı ve nehir kenarlarında yetişen istiridyeler için besleyici ve sağlıklı bir üründür. Antioksidan özelliği bulunan istiridyeler için hızlı ve ucuz bir şekilde çiftlik kurmanız da mümkündür.

Sermayenizi hazırlayıp, bu işin tüm detaylarını öğrendikten sonra yetiştirme aşamasına geçebilirsiniz. Kısa süre içinde de kazanç sağlamaya başlayabilirsiniz.

Kaz ve Ördek Yetiştirin

Yapmak istediğiniz hayvancılığın çok yönlü fayda sağlamasını istiyorsanız kaz ve ördek yetiştiriciliği hakkında bilgi edinmenizi öneririm.

Et, yumurta ve tüy gibi çeşitli şekillerde fayda sağlayan kazlar, bir tavuğa göre daha az yiyeceğe ihtiyaç duyarlar. Onların serbestçe dolaşmasına izin verirseniz sadece kış ayları için az bir yem masrafınız olacaktır.

Kazlar oldukça dayanıklı, zeki, kendi kendine bakabilen, bekçilik özelliği olan harika hayvanlardır. Üstelik maddi olarak da sizi memnun edeceklerdir.

Ördek yetiştiriciliği de karlı işler arasındadır. Et ve yumurta üretiminde tavuktan sonra gelen ördekler, basit çiftliklerde kolayca yetiştirilebilirler. Dayanıklı hayvanlardır ve her türlü çevresel koşula adapte olurlar.

Bu işe başlamak için hangi amaçla ördek yetiştirmek istediğinize karar vermelisiniz. Et, yumurta veya her ikisini birden sağlayan türleri seçebilirsiniz. Bu türler;

Eti için Pekin, Ayleshbari, Moskof, Ruel Kagua,Yumurtası için özellikle beyaz ve küllü Indian Runner,Her ikisi için Khaki Campbell şeklindedir.

Bunlar hakkında bilgi edinip, gerekli ortamı ve pazarı hazırladıktan sonra işe koyulabilirsiniz.

Nadir Çiçek ve Bitkileri Yetiştirin

Hemen her yıl yeni bir bitkinin popüler olduğunu görüyoruz. Özellikle de zayıflama, yaşlanma etkileri, kanser önlemi gibi konularda...

Örneğin; 2017 ve 2018 yıllarında zayıflamak isteyenler kinoa, chia tohumu gibi bitkisel ürünlere yöneldiler. Bu hiçbir zaman değişmeyecek ve hemen her yıl farklı bir bitkisel ürün karşımıza çıkacak.

Stevia (şeker otu), kapari, goji berry, altın çilek, adaçayı, anason, aslanpençesi, çöven, çörekotu, zerdeçal gibi yüzlerce bitki, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından destek almaktadır.

Eğer kendi işinizi kurmak ve bu şekilde kazanç sağlamak istiyorsanız bu bitkiler için araştırma yapmanızı tavsiye ederim.

Canlı çiçek yetiştirme konusunda ise Türkiye'nin dünya pazarında önemli bir yeri vardır. Çiçeklerle ilgilenmeyi seviyorsanız bunu bir iş haline dönüştürerek, nadir türlere yönelebilir ve tatmin edici kazançlar elde edebilirsiniz.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin