İnternetten Ne Satabilirsiniz?

5 0 0
                                    


4. Korse

İnce ve fit görünmek isteyen kadın ve erkeklerin kıyafet altına korse giydiğini bilirsiniz. Genelde kadınlar tarafından ilgi gören korse ve benzeri ürünlere son zamanlarda erkeklerin de ilgi gösterdiğini söyleyelim.

Genç yaşlı, kadın erkek herkesin ilgi gösterebileceği bu ürünlere istikrarlı bir şekilde ilgi gösteriliyor.

5. Oyuncak

Çocukların oyuncaksız durmadıklarını biliriz. Eğitim amaçlı oyuncaklar, oyun hamurları, ayıcıklar, klasik oyuncaklar, uzaktan kumandalı oyuncaklar derken sayısız türde çocuk oyuncağı bulunmaktadır.

Özellikle Türkiye'de bulunmayan ve yurt dışında büyük bir ilgi gören oyuncakları Türkiye'ye ithal edebilirseniz bu işten sağlam paralar kazanabilirsiniz.

6. Kulaklık

Kablosuz kulaklıklar, bluetooth kulaklıklar, gürültü önleyicili kulaklıklar, oyuncu kulaklıkları da yine akıllı telefonların yükselişinden etkilenen bir başka ürün türü.

2019 yılı için kulaklıklara olan ilginin arttığını grafikten de görebilirsiniz.

7. Abiye/Elbise

Kadınlar için giyim kuşamın önemi asla azalmaz. Kıyafet ve moda da yine e-ticaret alanında rekabetin yüksek olduğu bir alan. Ancak Instagram çağında yaşıyoruz ve kadınlar birbirinden şık kıyafetlerle poz vermeye hiç olmadığı kadar hevesli.

Bu bağlamda gece elbiseleri, abiyeler, parti kıyafetleri de yoğun ilgi görüyor. Yurt dışından sağlam bir ürün koleksiyonu olan tedarikçi bulup toplu alım yapabilir, sonrasında ise abiye/gece elbisesi konulu bir e-ticaret sitesi açarak bu işten ciddi paralar kazanabilirsiniz.

8. Telefon Kılıfı ve Aksesuarları

Telefon kılıfı, kırılmayan ekran camı da istikrarlı bir şekilde talep görmekte. Markası ne olursa olsun, herkes telefonunu korumak istiyor. Bu da özellikle Çin'den farklı tasarımlara ve işlevlere sahip telefon kılıflarını toplu olarak satın alıp perakende satış yapmak için iyi bir fırsat sunuyor.

Müşterilerin aradıkları özellikleri keşfeder, bu talebi karşılayacak şekilde telefon kılıfı ve aksesuarı satarsanız ihya olabilirsiniz.

Telefon aksesuarlarının 2022 yılına 108 milyar dolarlık bir hacme ulaşması bekleniyor. Siz de telefon kılıfı, mıknatıslı telefon tutturgaçları vb. gibi faydalı aksesuarlar satarak bu pastadan pay alabilirsiniz.

9. Kadın İç Çamaşırı

Kadın iç çamaşırı da dünya genelinde ilgi gören bir üründür. Askısız sütyen özellikle son birkaç yılda büyük ilgi gören bir ürün örneğin.

Her türlü sosyo-ekonomik kesimden insanın ilgi duyabileceği çeşitte ürün ithal edip Instagram'dan ya da kendi web sitenizden satabilirsiniz.

10. Drone

Drone'lar özellikle son 3 yıl içinde büyük bir yaygınlık kazandı. Talebin de gittikçe artmasını bekliyoruz.

Yurtdışından uygun fiyata getirteceğiniz drone'ları Türkiye'de 2 kat fiyata satmamanız için hiçbir neden yok. Zira Türkiye'deki elektronik mağazalarda satılan drone'ların ABD fiyatı, Türkiye fiyatının neredeyse yarısına tekabül ediyor. Siz de farklı modellerde, farkı özelliklerde drone'lar ithal edip satabilirsiniz. Instagram ve Youtube çılgınlığı yakın bir zamanda bitecek gibi görünmediği için bu fırsattan mutlaka istifade etmelisiniz.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin