1 – Tavuk yetiştiriciliği
Sağlıklı beslenmeye günden güne daha çok önem veren insanlar kırmızı et yerine beyaz eti tercih etmeye başlamışlardır. Son yirmi senedir tavuk ve yumurta tüketimi tüm dünyada sürekli bir artış trendindedir. Hiç şüphe yok ki bu durum da tavuk yetştiriciliğini en kazançlı işlerden biri yapıyor. Türkiye'de son 10 yılda yaklaşık %200'e yakın büyüyen tavukçuluk sektörünün, gelecek 10 yıl içinde de ivme kazanarak büyümesi bekleniyor.
2 – Çevre dostu inşaat
Kirlilik seviyesini minimumda tutmayı başararak makine ve bina inşaatı yapan mühendisler ve müteahhitler işlerini inanılmaz derecede büyütebilirler. Küresel ısınma ve çevre kirliliğine ilişkin yerel ve ulusal endişeler, büyümek isteyen işletmeler için fırsatlar yaratıyor. Buna çevre dostu boya, inşaat malzemeleri veya güneş paneli üreticileri ve dağıtıcıları da dahildir.
3 – Bebek ürünleri
Bebek mamaları, kıyafetleri, eşyaları ve oyuncakları üretimi ve satışı en karlı ve en çok para kazandıran işlerden biridir. Türkiye'de 0-5 yaş arası nüfusun 5 milyona yakın olduğu tahmin edilmekte. Nüfus sürekli arttığından, bu tür ürünlere olan talep de her geçen gün artıyor. İşinizi stratejik bir biçimde konumlandırabilirseniz çok kazançlı bir işe sahip olabilirsiniz.
4 – E-ticaret yapmak
İnternetin her geçen gün daha yaygın hale gelmesi ve mobil kullanıcı sayısının da artmasıyla e-ticaret sektörü, en çok para kazandıran sektörler arasında üst sıralara yükselmeye devam ediyor.
5 – Metal ürün üretimi
Birçok endüstrinin küçük ve orta ölçekli demir araçlara ihtiyacı vardır. Tarım, inşaat ve maden endüstrileri demir ekipmanların en önemli tüketicileridir. Yerli metal ve çelik üretimi yapan işletmeler ve aynı zamanda duyarlı işlere özgü aygıtların endüstriyel üreticileri büyüme oranları en istikrarlı olan işletmelerdir.
6 – Mobil sağlık
Günümüzde insanlar sağlıklarına daha fazla dikkat etmeye başladılar ve sağlık durumlarıyla periyodik olarak ilgileniyorlar. İnsanlara sağlık, tıp, beslenme ve aynı zamanda değerlendirme yöntemleri ile ilgili hizmetler sunarsanız aylık bazda binlerce dolar kazanırsınız. Akıllı telefonlar ve tabletler için kilo verme programları, adet döngüsü hesaplama ve güvenli dönem, günlük ve haftalık enerji kalori alımı veya vücut geliştirme egzersizleri gibi mobil sağlık uygulamaları/ geliştirirseniz aylık ve yıllık aboneliklerle bir sürü para kazanabilirsiniz.