38 – İletişim masraflarınızı gözden geçirin. İnternet ve wireless kullanımı arttığından tüketicilerin birçoğu gereksiz iletişim kapasiteleri için fazla ödeme yapma eğilimindedir. Örneğin cep telefonunuz ve iki tane telefon hattınız varsa – bir tanesi bilgisayar için – özel görüşmelerinizi cep telefonunuzdan yapabilirsiniz. Bu sayede telefon hatlarından birini kapattırabilirisiniz.
39 – Cep telefonu masraflarınızı gözden geçirin ve düşürmeye çalışın. Cep telefonu kullanımı birçok hane halkının iletişim harcamalarını ciddi anlamda arttırır. Aylık olarak ne kadar konuştuğunuzu ve ne kadar internete girdiğinizi bilin. Paketinizi ihtiyacınız ölçüsünde en uygun paket olacak şekilde değiştirin.
40 – Ücretsiz veya pahalı olmayan etkinlikleri araştırın. Sizin ve ailenizin keyif alabileceği ücretsiz veya düşük maliyetli parkları, müzeleri, film gösterilerini, spor etkinliklerini ve diğer yerleri öğrenmek için yerel gazeteleri ve internet sitelerini kullanın
41 – Ücretli kablolu kanalları iptal ettirin. Film kiralamak premium kanalda film izlemekten daha ucuzdur.
42 – Kitap almayın. Bunun yerine kitapları ödünç alın. Satın almak yerine kütüphaneden ödünç kitap almak ve dergiler okumak tasarruf etmenize yardımcı olur.
43 – Hediyeleri önceden planlayın. Bu sayede en pahalı olanları almak yerine en anlamlı olanlara karar vermek için zamanınız olur. Ve bu hediyeler satın alınması gereken hediyelerse indirimlerden faydalanma fırsatı yakalarsınız.
44 – Ailecek, hediyeler için harcanan paraya sınır koyun. Bu sınırlar sadece harcamaları azaltmaz aynı zamanda daha az varlıklı olan aile üyeleri tarafında da takdirle karşılanır.
45 – Restoranlar yerine herkesin bir şeyler pişirip getirdiği yemekli toplantılarda sosyalleşin. Bu sayede ailenize ve arkadaşlarınıza karşı cömert olmaya çalışırken büyük paralar ödemenize gerek kalmaz.