İş Fikirleri

6 0 0
                                    

Kendi Tasarımlarınızı Satın

Tshirt ve kupa gibi kişiye özel tasarımlar, bir benzeri daha olmayan eşyalar yapabilecek yeteneğe sahipseniz kendi tasarımlarınızı yapıp, tüm dünyaya satabilirsiniz.

Etsy gibi platformlar, el yapımı ve tasarım ürünlerin satışının yapıldığı küresel bir platformdur. Yabancı platformlar olması sizi korkutmasın. Çünkü artık onlarla iletişim kurmanız, iş birliği yapmanız için aracılar bulunuyor.

Gerçekten iyi ve özgün tasarımlar yaparak bunları internetten tüm dünyaya satmak, geleceği parlak bir iştir. Çünkü başka platformlar üzerinden ürünleriniz tanınmaya başladıkça kendi markanızı yaratacak sermayeyi kazanabilir ve hatta kendinize ortaklar bulabilirsiniz.

Telefon kılıfları, çeşitli kıyafetler, çantalar, kupalar, avizeler gibi sayısız hazır ürüne kendi tasarımınızı entegre ederek, gelir modelinizi oluşturabilirsiniz.

Yazarlık ve Çevirmenlik Yapın

Aslına bakarsınız hepimiz yazı yazarız; ama önemli olan bunları insanlara okutabilmektir. Doğru ve akıcı bir şekilde hazırlanmış yazılar, her zaman daha çok kişi tarafından okunacaktır.

Freelancer olarak yazarlık veya çevirmenlik yaptığınızı düşünelim. Bir yerden iş aldınız ve yazıları hazırladınız. Ama hazırlamış olduğunuz yazılar pek kaliteli değil ve işveren bundan memnun kalmadı. Sizin için iyi yorum yapmayacaktır ve yeniden bir iş vermeyecektir.

Eğer yazma ve çeviri konusunda gerçekten yeteneğe sahipseniz bu işten ekmek yiyebilirsiniz. Sitelerde yazarlık yaparak adınızı duyurabilir, tercih edilen kaliteli içeriklerinizle kazancınızı artırabilirsiniz.

Sıradan yazılar kelime başına çok düşük ücretlerle fiyatlandırılır. Ama kaliteli içerikler için bu ücretlerin yükseldiğini görebilirsiniz.

Prova Okuyuculuğu

Dergilerin, makalelerin ve kitapların yayımlanmadan önce belli kontrollerden geçtiğini biliyorsunuzdur.

PEKİ, bu işi sizin de yapabileceğinizi biliyor muydunuz? Üstelik bu işi internetten yaparak güzel bir gelirin sahibi olabilirsiniz.

Prova dizgi okuyucular, dergilerde yayımlanacak makaleleri düzelten veya yazılmış bir kitabın basımı öncesinde hatalarını son kez gözden geçiren kişidir.

Eğer okumayı seviyorsanız ve böyle bir işi yapacak yeteneğe sahip olduğunuzu biliyorsanız bu imkana olanak sağlayan siteler aracılığıyla prova okuyucusu olabilirsiniz.

Bir bilgisayar ve internet bağlantısı ile sevdiğiniz okuma eylemini yaparak kazanç sağlamanız son derece keyifli olacaktır.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin